Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌امام جمعه اراک گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تا پای جان از تمام منافع و ارزش های انقلاب دفاع می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه تجاوز را به غاصبان آمریکایی نمی‌دهند. ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اظهار داشت: اجلاسیه خبرگان رهبری نشستی بسیار ارزشمند و به هنگام بود که در دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری نکات ارزشمند و دقیقی از سوی معظم له طرح شد که میدان دادن به جوانان و سرمایه‌گذاری بر روی این قشر یکی از نکات کلیدی سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران بود که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 40 ساله اخیر هیچ گاه تحریم‌ها نتوانست مانع پیشرفت و حرکت رو به توسعه کشور شود و همواره شاهد رشد و اعتلای کشور بوده‌ایم که البته امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که قطعا با حرکت و روحیه جهادی در راه خدمت‌گذاری قابل حل شدن است و نگاه به دشمن و خارج کشور برای حل مشکلات امری غلط و باطل است.

امام جمعه اراک با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای استان مرکزی گفت: یازدهم مهرماه، استان مرکزی میزبان یک رویداد بزرگ فرهنگی یعنی کنگره ملی شهدای استان است که از همین تریبون از همه مردم استان دعوت به عمل می آوریم که در این رویداد ملی شرکت کنند که یکی از وجوه ممتاز کنگره شهدای استان مرکزی، تبیین نقش امام خمینی(ره) در فرماندهی دفاع مقدس است چراکه نقش برجسته امام راحل در طول عمر با برکتشان بسیار قابل توجه و چشم‌گیر است، بنابراین باید نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس به درستی و خوبی تبیین شود زیرا اجرای درست این مهم الگویی برای سایر استان‌ها خواهد بود.

وی افزود: بنابراین انتظار داریم تا مردم استان برای این کنگره سنگ تمام بگذارند و در این راستا، به زودی به همراه جمعیتی محدود از استان به دیدار مقام معظم رهبری می‌رسیم و از رهنمودهای راهگشای معظم‌له بهره مند و مستفیض می‌شویم.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی، از برکات کنگره شهدای استان است که برای تکمیل این مرکز ارزشمند نیاز به کمک همه وجود دارد چراکه این موزه می تواند یاد و خاطر شهدا و رزمندگان را به خوبی حفظ کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس منبع و منشا تحولات بزرگ کشور از جمله بسیج همگانی، هوشیاری و بصیرت مردم و ایجاد بستاری برای مجاهدت ملت شد که در ادامه آن حماسه‌ها، امروز شاهد پیروزی‌های روزافزون جهان اسلام هستیم که همه را مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های مجاهدان ملت ایران و مقاومت آنها بر روی ارزش‌ها و آرمان خود در این چهل سال انقلاب باید بدانیم.

امام جمعه موقت اصفهان: اتهام حمله ایران به تاسیسات نفتی عربستان ‌بی‌خردی دشمنان بود‌امام جمعه کرج: آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد؛ هدفش ‌دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه استامام جمعه یزد: رئیس جمهور حرف ملت ایران را در سازمان ملل زد‌

وی افزود: بنابراین باید همواره بر قدرت دفاعی و بازدارنده کشور توجه داشت چراکه خداوند در قرآن می‌فرماید آنقدر باید سطح آمادگی و قدرت دفاعی خود را بالا ببرید که دشمن جرات تجاوز و حمله به شما را نداشته باشد، سرنگونی پهپاد فوق مدرن آمریکایی و اقدام بزرگ جمهوری اسلامی بود که همه نشان از قدرت روز افزون جمهوری اسلامی است و امروز راهبرد بازدارندگی و مقاومت فعال دشمن را زمین‌گیر کرده است.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تا پای جان از تمام منافع و ارزش های انقلاب دفاع می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه تجاوز را به غاصبان آمریکایی نمی‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیانیه گام دوم و ضرورت حرکت مقتدرانه ملت در 40 ساله دوم عنوان کرد: ملت ایران در برابر سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکایی تلاش مضاعف، همت مجاهدان و کار جهادی را در دستور کار خود قرار داده و از تهدیدات دشمنان ترسی به دل راه نمی‌دهد این درحالیست که کشورهایی مانند فرانسه از گذشته پایگاهی امن برای منافقین و عناصر ضد انقلاب بوده و ایران اسلامی هیچ وجه مشترکی با دشمنان اسلام و نظام ندارد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند