Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:01:46 GMT

قرعه‌کشی متفاوت لیگ کشتی با حضور قهرمانان(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۵۹۶۴۹

قرعه‌کشی متفاوت لیگ کشتی با حضور قهرمانان(عکس)

قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی در شرایطی دیروز انجام شد که این مراسم نسبت به سال‌های گذشته تفاوت زیادی داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور علیرضا دبیر در راس فدراسیون کشتی و انتخاب نصیرزاده به عنوان رییس سازمان لیگ، تلاش‌ها برای برگزاری یک لیگ متفاوت در این رشته پرمدال آغاز شد.

در شرایطی که سازمان لیگ کشتی کمتر از 2 ماه زمان داشت تا شرایط را برای برگزاری یک لیگ باکیفیت فراهم کند، در نهایت دیروز مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها با شکلی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم مهمانان ویژه‌ای مثل نمایندگان مجلس و معاون سابق وزیر ورزش داشت. همچنین اهالی کشتی، قهرمانان و مسئولان تیم های حاضر در لیگ برتر نیز در مراسم حاضر بودند.


در نهایت هم در شرایطی که بخش‌های مختلفی مثل پخش کلیپ از مسابقات جهانی، تاریخچه لیگ کشتی و برنامه‌های سرگرم کننده‌ای هم در خلال برنامه در نظر گرفته شده بود، مراسم قرعه کشی با حضور صادق گودرزی و علیرضا رضایی برگزار شد تا 7 تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد و 8 تیم حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی رقبای خود را بشناسند.

 

 

 

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۵۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک