Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@09:37:37 GMT

حمایت پپ و مندی از برناردو بعد از جنجال توئیتری

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۰۵۲۴

حمایت پپ و مندی از برناردو بعد از جنجال توئیتری

برنادو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با ارسال نامه ای محرمانه به اتحادیه فوتبال انگلیس، از اینکه توئیت هفته گذشته شائبه نژادپرستی ایجاد کرد، ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا چند روز قبل در توئیتی جنجالی، بنجامین مندی، هم تیمی فرانسوی اش را با عکسی که روی بسته بندی یک برند شیرینی که در پرتغال و اسپانیا موجود است، مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توئیت خیلی زود توسط سیلوا حذف شد اما اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه منچسترسیتی خواستار توضیح در این مورد شد.

اکنون سایت گل ادعا کرد که برناردو سیلوا شخصا نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس نوشت و اعلام کرد که قصد توهین به کسی را نداشت. بنجامین مندی هم که شوخی هم تیمی اش را با ایموجی های خنده جواب داده بود، با ارسال نامه ای به اتحادیه فوتبال انگلیس، از هم تیمی پرتغالی اش دفاع کرد.

 

 

در این بین، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی هم در کنفرانس مطبوعاتی امروز، تاکید کرد که برناردو سیلوا قصد توهین به کسی را نداشته است.

او به خبرنگاران گفت:" ما بارها در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ می دهد، صحبت می کنیم. در مورد برنادو، موضع من کاملا مشخص است. اگر مردم فکر می کنند برناردو چنین آدمی است، کاملا در اشتباه هستند.  

آنها فقط براساس یک شوخی قضاوت می کنند، من سه سال با او بودن را قضاوت می کنم. برناردو یا هر بازیکن دیگری در تیم من، چنین شوخی هایی می کنند. بنجامین برای برناردو مانند یک برادر است؛ چیزی که من هر روز می بینم. اگر کسی چیز بدی از این توئیت احساس کرد که چنین اتفاقی رخ می دهد، نباید براساس آن برناردو را قضاوت کند. او آدم فوق العاده ای است."

پپ گواردیولا (سرمربی) برناردو سیلوا منچستر سیتی بنجامین مندی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی برناردو سیلوا منچستر سیتی بنجامین مندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این تجاوز هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از این دولت مستقر در صنعاء با تداوم حملات رژیم اسرائیل به غزه، اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم غزه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی را که عازم فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار خواهد داد و طی این مدت ده‌ها کشتی هدف قرار گرفته یا توقیف شده است.

هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکاحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلیهدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمنروز 208 طوفان‌الاقصی| حمله موشکی به ایلاتالحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور