Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان در آستانه دربی مادرید گفت که شکست سنگین در بازی‌های پیش فصل ربطی به بازی فردا ندارد و نیازی به تماشای فیلم آن بازی حس نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا فردا در وندا متروپلیتانو دیدار حساس برابر اتلتیکو را پیش رو دارد. دربی مادرید که برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در بازی های پیش فصل یک شکست عجیب 7-3 از اتلتیکو را تجربه کرد و حالا انگیزه های فراوانی برای جبران دارد به خصوص که از شرایط بهتری نیز نسبت به رقیب خود برخوردار است. فصل گذشته رئال توانست در زمین اتلتیکو 1-3 پیروز شود و حالا به دنبال تکرار آن برد است.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« اینجا همیشه مسئولیت بزرگی روی دوشم حس می کنم. همه کارکنان باشگاه، بازیکنان و اعضای کادر فنی چنین مسئولیتی در خود حس می کنند. زمانی بازیکن رئال بودم و الان سرمربی هستم. به خوبی می دانم که دربی چه اهمیتی دارد و چگونه باید برای این مسابقه آماده شد. در هر صورت این بازی هم سه امتیاز دارد و به عنوان بازی پیش رو حداکثر تمرکز را روی آن داریم. برای بازی فردا فقط جدیت و انگیزه کافی نیست. به چیزهای بیشتری برای برد نیاز داریم.»

اتلتیکو تیم مردم و رئال تیم ثروتمند:«وارد این مباحث نمی شوم. مثل دیگران اینجا در رئال نیز همه صبح زود بلند می شوند و به سختی کار می کنند. اینکه در بیرون می گویند رئال تیم ثروتمند است و اتلتیکو تیمی متعلق به مردم را نمی توانم عوض کنم. چیزی که می خواهم این است که هواداران رئال به بازیکنان شان افتخار کنند. تلاش من ساختن چنین تیمی است.»

شکست 7-3 در بازی های پیش فصل:« بازی فردا هیچ ارتباطی با آن دیدار ندارد. یک بازی مهم فردا پیش رو داریم و باید در آن پیروز شویم. تغییری در ایده های ما ایجاد نشده و می دانم که فردا نیز بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. فیلم آن بازی را دیده ام؟ خیر، چرا که این دو بازی ارتباطی به هم ندارند.»

رودریگو:« او فردا برای تیم دوم بازی خواهد کرد. رودریگو بازیکن آینده داری است و در مورد او با احتیاط عمل خواهیم کرد.»

ترکیب اصلی:« دوست دارم به هر 25 بازیکنم میدان دهم ولی فقط یازده نفر می توانند در بازی حاضر باشند.»

هازارد:« می دانم او چه بازیکنی است و چه کیفیت بالایی دارد. یک دنیا انتظار در مورد او وجود دارد و او هم این را می داند. حامی او و در کنارش هستم. هازارد هم با ماست و همان بازیکنی خواهد شد که می خواهیم.»

وضعیت ایسکو، مودریچ و مارسلو:« بسیار بهتر از قبل شده اند و خواهیم دید که می توانند وارد فهرست نهایی شوند یا خیر.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لالیگا فوتبال رئال مادرید اتلتیکو مادرید زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد