Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدارک مورد نظر باشگاه‌ها برای تأیید یا رد حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا، در فدراسیون فوتبال هنوز بررسی نشده‌اند. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زمزمه‌هایی مبنی بر حذف احتمالی تیم فوتبال استقلال،‌ از لیگ قهرمانان آسیا مطرح و باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال مدارک مورد نظر را از باشگاه‌های راه‌یافته به لیگ قهرمانان آسیا تحویل گرفته و آن را برای تصمیم‌گیری به کمیته بدوی ارسال می‌کند. پس از بررسی مدارک، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای برای صدور یا عدم صدور مجوز شرکت تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا نظر خود را اعلام می‌کند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، این تصمیم را تأیید یا رد کند.

خطر حذف از آسیا در کمین استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی‌ها

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که مدارک مورد نظر باشگاه‌ها با وجود ارسال به فدراسیون، هنوز بررسی نشده‌اند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای پس از بررسی مدارک، نتیجه نهایی را به کنفدراسیون ارسال می‌کند که این اتفاق هنوز رخ نداده و قرار است در یکی دو روز آینده این کار انجام شود.

تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال به صورت مستقیم سهیمه شرکت در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 را کسب کرده‌اند و تیم شهر خودرو هم برای راهیابی به این مسابقات، باید در پلی‌آف شرکت کند.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو پرسپولیس تهران استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو پرسپولیس تهران استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران سپاهان اصفهان تیم شهر خودرو پرسپولیس تهران استقلال تهران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود