Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:17:43 GMT

دعوت نصرتی از مردم کرج برای دیدار با استقلال

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۴۳۴۷

دعوت نصرتی از مردم کرج برای دیدار با استقلال

سرمربی تیم گل ریحان البرز از مردم کرج و سایر شهرستان های استان البرز خواست برای حمایت از تیم شان به ورزشگاه انقلاب بروند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم گل ریحان البرز روز دوشنبه در چارچوب رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان استقلال تهران است. گل ریحان که هدایتش را محمد نصرتی برعهده دارد، در بین مردم کرج طرفدارانی دارد اما معمولا ورزشگاه در بازی های این تیم پر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر نصرتی شخصا وارد عمل شده و از هواداران کرجی خواسته تیمش را مقابل استقلال حمایت کنند.


نصرتی در این باره ویدئویی منتشر و اعلام کرد: «ما بازی حساسی با استقلال داریم و از آنجایی که می خواهیم نتیجه خوبی در بازی روز دوشنبه کسب کنیم از همه هواداران خود در شهرکرج و مردم شهرستان های دیگر استان البرز می خواهم به ورزشگاه انقلاب کرج بیایند و تیم مان را تشویق کنند.»


گل ریحان البرز در رقابت های لیگ یک از 6 بازی گذشته 12امتیاز کسب کرده و رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

گل ریحان البرز محمد نصرتی (سرمربی) دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز محمد نصرتی سرمربی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!