Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هفدهمین همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر جنوب استان کرمان در جیرفت برگزار شد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله شاهمرادیان معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی و یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هفدهمین همایش سنگر‌سازان بی‌سنگر جنوب استان کرمان در جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش روح‌الله حجت‌الاسلام شاهمرادیان معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امیدوارم ما با رفتار و کردارمان بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم اظهار داشت: اگر ایمان در نگرش ما نهادینه نشود، نمی‌تواند کار جهادی خلق کند و اثر بخشی بلند‌مدت داشته باشد.

وی با بیان اینکه رهبری در تمام فرمایشات خود نگرش تمدنی با عملکردی به سمت احیای تمدن بشری برای تکامل در همه عرصه‌ها را دارند گفت: از نکات اساسی تمدن فرهنگ، مدیریت جهادی است که شهیدان بزرگوار در دفاع مقدس این مهم را خلق کرده‌اند.

معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه نگاه ما باید به همه مقوله‌ها فرهنگی باشد افزود: توکل بر خدا تمام جنبه‌های زندگی ما را پوشش می‌دهد و باید به این مهم توجه داشته باشیم و آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم چرا که شهدا اینگونه بودند.

یادواره شهدای عشایری استان کرمان برگزار می‌شودانتقاد تند امام جمعه کرمان از حذف نام شهدا از معابر عمومی؛ نام شهید را برنگردانید جواب سختی خواهید گرفتکرمان| پیروزی در دفاع مقدس نتیجه تکیه بر توانمندی داخلی کشور بود

یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به اینکه یکی از ارکان جنگ جهاد سازندگی بود و برگزاری این همایش‌ها عرض ادبی در جهت قدردانی شهدای این نهاد است خاطر‌نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش‌های خود را از قیام امام حسین‌(ع) گرفته است.

وی با بیان اینکه اگر نبود این همه گذشت و ایثار امروز سرنوشت ما این نبود و ما هرچه داریم از شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است افزود: در جنگ ما خیلی چیزها یاد گرفتیم و باید آنها را سرلوحه کار خود را قرار دهیم و افتخار می‌کنیم این نظام ارزش‌های خود را از عاشورا و نهضت حسینی گرفته است.

در این همایش امام‌پور مدیر‌عامل کانون مرکزی جهاد‌گران کشور نیز با اشاره به اینکه در ابتدای جنگ کسی جهاد‌گران را باور نداشت اما به مرور زمان خود را نشان دادند اظهار داشت: جهاد‌گران دانش مهندسی جنگ را خلق کرده و بی‌ریا در جنگ تحمیلی تلاش می‌کردند.

وی با بیان اینکه وقتی خداوند امداد‌های خود را پشتیبان بندگان خود می‌کند پس باید ایمان داشته باشیم که می‌توانیم موفق شویم گفت: در تمام صحنه‌های نبرد به فرهنگ و مدیریت جهادی نیاز داریم و باید همیشه این مهم مد نظر قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ز/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد