Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه عادلی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در فصل پیش رو تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ رخ داده است. تیم هیات فوتبال استان البرز از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده، توانسته بازیکنان خوبی را مانند نظیر قمی که تجربه زیادی در فوتبال بانوان دارد را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادلی تصریح کرد: تیم آذرخش یکی دیگر از تیم‌هایی است که در فصل پیش رو، بازیکنان تکنیکی و موفقی را به خدمت گرفته و به نظر در امسال آینده خوبی دارد. سپاهان و ذوب آهن هم دست خوش تغییرات زیادی شده اند. خوشبختانه همه این اتفاقات باعث شده که بازیکنان توانمند ما در تیم‌های متفاوتی پخش شوند تا سطح لیگ بالاتر برود.

بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد

ملی پوش کشورمان گفت: دلایل زیادی باعث شده که آن طور که شایسته است از فوتبال بانوان استقبال نشود. یکی از این موارد نبود تبلیغات کافی برای هر مسابقه است. شما در فوتبال آقایان می‌بینید که چه طور با تبلیغات تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشانند، اما متاسفانه در بخش بانوان فقط صفحات مجازی و زیر نویس تلویزیون فعالیت مستمر دارند، در صورتی که اطلاع رسانی باید بهتر صورت گیرد.

بدون برگزاری اردو تیم ملی ضربه می‌خورد

عادلی تصریح کرد: وقتی اردو‌های تیم ملی به صورت مستمر برگزار نشود، تیم ملی ضربه می‌خورد. نمی‌شود با تلاش یک ماهه انتظار نتیجه داشت. اغلب این طور است که قبل از مسابقات برون مرزی یک تا ۲ ماه برای ما اردو برگزار می‌کنند. باید قبول کرد که در این مدت هیچ کاری نمی‌توان کرد.

او افزود: خوشبختانه شرایط قرارداد‌ها نسبت به گذشته بهتر شده و مقدار مبلغ‌ها هم بالا رفته است. تجهیزاتی که در باشگاه‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد بهتر شده است، اما هنوز خیلی جای کار وجود دارد. این توجه است که به یک انسان امید می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه