Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@12:57:34 GMT

تلاش مدیران، حرکت به سمت شفاف‌سازی باشد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۶۶۳۸۴

تلاش مدیران، حرکت به سمت شفاف‌سازی باشد

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر تاکید کرد: تلاش مدیران، حرکت به سمت شفاف‌سازی باشد.

به گزارش ایسنا، وجیه‌الله نوروزی در نشست خبری با اشاره به این‌که نقش خبرنگاران در توسعه جوامع در همه ابعاد غیرقابل انکار است، اظهار کرد: خبرنگاران در بسترسازی برای توسعه روزافزون جامعه نقش بسیار موثری دارند، زیرا پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و افزود: خبرنگاران باید مسئولیت اجتماعی خود را شناخته و به نحو مطلوب انجام دهند، زیرا اگر بنا باشد از قلم به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند؛ قطعاً هم خود خبرنگار و هم جامعه از مسیر اصلی خارج خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که همه مدیران باید تلاش کنند به سمت پاسخ‌گویی و شفاف‌سازی حرکت کنند، ادامه‌داد: پاسخ‌گویی مدیران به خبرنگاران در شفاف‌سازی افکار عمومی نقش موثری خواهد داشت.

وی با تاکید بر این‌که یکی از راهکارهایی که می‌تواند جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد، نقد است، یادآور شد: نقد باید عالمانه، منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد و تخریبی به دنبال نداشته باشد تا بتوان شاهد پیشرفت بود.

این مسئول با تاکید بر این‌که هر جامعه‌ای برای توسعه اجتماعی نیازمند یک سیستم اطلاع‌رسانی است تا با نگاه دقیق، اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار گیرد، اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان اصلی هر جامعه‌ای در این زمینه هستند.

نوروزی با تاکید بر این‌که فعالیت خبرنگاران می‌تواند علاوه بر توسعه اجتماعی موجب ثبات سیاسی نیز شود، ادامه داد: خبرنگاران در عین این‌که باید ارتباط خود را با مسئولان بیشتر کنند؛ باید جایگاه و شان قلم را نیز بدانند، زیرا در برابر قلم در روز قیامت باید پاسخ‌گو باشند، لذا باید رعایت تقوا را در دستور کار قرار دهند تا اثرگذاری بیشتری در مخاطبان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ابهر با اشاره به این‌که کشور در شرایط جنگ قرار داشته و دفاع‌مقدس چهل سال است که ادامه دارد، افزود: دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره گرفته است.

نوروزی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس، یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه‌ای که خبرنگاران در برهه فعلی بر عهده دارند، ایجاد آرامش، امید و نشاط اجتماعی است.

وی بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای که چشم جهانیان به آن دوخته شده است، موجب بیمه شدن مجدد انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان ابهر فرمانداري شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!

 رحمت‌اله بیگدلی به سخنان احمد خاتمی که گفته بود « به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما جلوی ناهنجاری ها خواهیم ایستاد»، واکنش نشان داد.

بیگدلی خطاب به امام جمعه مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 آقای خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید و کلید بهشت در دست شماست؟
نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید، اگر صادقید؛

۱. در مقابل تخلف هزار میلیاردی کاظم صدیقی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۲. در مقابل فساد سه و نیم میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۳. در باره پرونده بابک زنجانی شفاف‌سازی کنید و بگویید: چه کسی به او مجوز فروش نفت داد، چه کسی او را پشتیبانی کرد و تکلیف دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بدهی او چه شد؟!

۴. خواهان رسیدگی به پرونده باندی شوید که با لغو یک‌جانبه قرارداد کرسنت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت زدند و باعث محکومیت دو میلیارد دلاری ایران در دادگاه لاهه شدند؟

۵. در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم معرفی کنید!

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد