Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دلاور القاضی مهر فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت بیان داشت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده خیابان هاشم آباد خودروی وانت یخچال داری را مشاهده کردند که در کنار خیابان پارک و راننده و سرنشین خودروی مذکور مشغول استعمال مواد مخدر مشاهده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مدتی ماموران رفتار هر ۲ متهم را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: پلاک انتظامی خودرو از سامانه پلیس استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در استان البرز دارد.

بیشتر بخوانید: ۳۷سارق در پایتخت دستگیر شدند

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت برای دستگیری متهمان اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از به کنترل درآوردن منطقه، هر ۲ سارق را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

فرمانده یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم به سرقت خودرو در استان البرز اعتراف کردند، در انتها افزود: سارقان برای تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری فاتب قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر

فرمانده انتظامی بندرخمیر از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یکی از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اکبر مرادی روز جمعه در تشریح این خبر افزود: ماموران یگان امداد بندرخمیر حین گشت زنی در یکی از جاده های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی بیان کرد: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو حامل سوخت، به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار کرد: در این راستا راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت و نفر دیگر جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان