Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: اقدامات لازم برای رفع تصرف از چهار کیلومتر ابتدایی رودخانه کرج شروع شده و در شرف انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، داوود نجفیان  در خصوص اقدامات صورت گرفته در مسیر رودخانه کرج برای جلوگیری از بروز حادثه گفت: متأسفانه بیشتر کسانی که امسال در رودخانه کرج غرق شدند از مسافران بودند، به همین دلیل تیم‌هایی برای اطلاع‌رسانی در طول مسیر مستقر شدند تا با توزیع بسته‌هایی مردم را نسبت به خطرات موجود آگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفیان افزود: همزمان با این کار، با تیمی از غواصان قرارداد بسته شده تا در حاشیه رودخانه مستقر باشند و اخیراٌ هم این غواصان یک دختر 10 ساله را از داخل رودخانه کرج نجات دادند.

وی با اشاره به پایان فصل گرما و شروع فصل بارندگی‌ هم اعلام کرد: با توجه به این و برای اینکه حادثه‌ای بر اثر بارش رخ ندهد تکالیف دهیاران، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط احصا و براساس مصوبه مدیریت بحران ابلاغ شده تا تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌های امسال در حد نرمال خواهد بود.

نجفیان در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه کرج و مسیر جاده چالوس هم گفت: اقدامات لازم برای رفع تصرف از چهار کیلومتر ابتدایی رودخانه کرج شروع شده و در شرف انجام است.

وی ادامه داد: رفع تصرفات به تنظیم مسائل حقوقی نیاز دارد و جلساتی هم برای این موضوع تشکیل شده است، بر همین اساس همزمان در رودخانه‌های کرج و شاهرود(طالقان) پنج مشاور برای طرح جامع ساماندهی،  نقشه‌برداری و بانک اطلاعاتی مستندات و مشخص شدن نوع تصرفات گرفته‌ایم.

این مسئول تأکید کرد: تصرف جدید در حاشیه رودخانه‌های استان به هیچ عنوان قابل تحمل نیست و بلافاصله تخریب می‌شود اما تخریب تصرفات قدیمی که بخشی از آنها اسنادی هم دارند به تمهیدات حقوقی نیاز دارد، در هر حال این موضوع کار سنگینی از لحاظ حقوقی و اعتباری نیاز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رودخانه کرج تصرف حاشیه رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر