Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضلی هریکندی از تشکیل ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: بر اساس بخش نامه وارد شده در خصوص رونق تولید نمایندگان حقوقی شرکت به جای مدیرعامل احضار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از دادگستری البرز، « حسین فاضلی هریکندی» صبح امروز در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هدف از تشکیل این ستاد را اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این راستا از ظرفیت های قوه قضائیه در تحقق سیاست های مذکور و هماهنگی بخش های مختلف با یکدیگر و با دستگاه های اجرایی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه اولویت این ستاد تقویت امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی - قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چهارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه است، اذعان کرد: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی باید در حد مقدورات استان تصمیمات صحیح و در چهارچوب قانون در خصوص موضوعات مطرح شده گرفته شود.

 

وی اظهار کرد: این ستاد باید بین اجرای قوانین و مقررات و نیز پیشنهاد برای اصلاح مقرراتی که مانع تولید و اشتغال هستند توازن برقرار کند به گونه ای که حمایت از سرمایه گذاری و رونق تولید در بهترین شرایط انجام شود؛ ارائه تفسیر درستی از مقررات در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی امری ضروری بوده و تلاش ما بر آن است تا از تمام ظرفیت های موجود در جهت رونق تولید و حمایت از اشتغال بهره گیریم.

 

فاضلی هریکندی با تأکید بر اینکه اقدامات قضائی و اجرایی نباید موجب توقف تولید شود، بیان کرد: به تازگی بخشنامه ای در رابطه با نحوه احضار افراد حقوقی ابلاغ و تأکید شده که برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در اعمال قانون بر شرکت ها و کارگاه های تولیدی که اتهامی بر آن ها وارد شده، احضار نمایندگان حقوقی شرکت و انجام تحقیقات لازم جایگزین احضار مدیرعامل شود.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز مطرح کرد: مذاکراتی از سوی دادگستری استان و دادستان کرج با اتاق بازرگانی در زمینه حوادث ناشی از کار برای عدم احضار مدیران واحدهای تولیدی صورت گرفت و از 23 شهریور ماه جاری در دادسرای مرکز استان اجرایی شده است. مصمم هستیم در زمینه اختلافات کارگر و کارفرما و تمام موارد مربوط به تولیدکننده از ظرفیت های شورای حل اختلاف جهت انجام مذاکرات اصلاحی استفاده کنیم.

 

وی اظهار کرد: با همفکری اعضا و در چهارچوب قانون چاره ای برای مواردی که با توجه به دستورالعمل سیاست های اقتصاد مقاومتی مربوط به استان و قابل حل است اندیشیده می شود و مواردی نیز که مربوط به خارج از استان است از طریق انعکاس مشکل به ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه برطرف می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی اردبیل یادواره شهدا کانون های مساجد رئیس کل دادگستری البرز دادگستری البرز شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902059

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند