Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی اعلام کرد که در ارتباط با قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد شهید بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان حق بیمه این شرکت پرداخت نشده که در صورت عدم واریز حق سرانه، ادامه خدمت‌رسانی توسط این شرکت با مشکل مواجه خواهد شد.

سجاد رامندی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی این شرکت با بنیاد شهید گفت: در دو سال اخیر به طور متوسط ماهیانه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی ایجاد شده است که این مبلغ مربوط به هزینه‌های بیمه تکمیلی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان تحت پوشش بنیاد شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این قرارداد بر اساس قانون ایثارگری مصوبه مجلس منعقد شده است، ادامه داد: طبق بند الف ماده ۱۳ این قانون، دولت به عنوان ضلع اصلی از سه ضلع این قانون، مکلف به تأمین اعتبار در این باره است. ضلع بعدی آن بنیاد شهید است که به عنوان بیمه گذار وظیفه تعیین شرح خدمات در قالب قرارداد و انعقاد آن با شرکت بیمه را دارد و ضلع سوم آن هم شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر این قرارداد است.

رامندی گفت: اینکه چالش اصلی قرارداد با بنیاد شهید کمبود نقدینگی و پرداخت نکردن به موقع حق بیمه‌ها به بیمه دی است تا جایی که هم اکنون بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان حق بیمه پرداخت نشده وجود دارد و این قضیه روند اجرای قرارداد را با مشکل مواجه کرده است.

مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی قرارداد با بنیاد شهید را یک پروژه کلان و ملی توصیف کرد و ادامه داد: همه فرایند‌های بیمه گری در شرکت بیمه دی درباره این قرارداد انجام شده و به محض واریز حق سرانه، به سرعت پرداخت‌ها به بیمه شدگان و مراکز درمانی انجام خواهد شد، در غیراین صورت ادامه خدمت رسانی با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز مدیرعامل بیمه دی در نشستی خبری با بیان اینکه پرتفوی درمان تکمیلی بنیاد شهید، بیمه دی را به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی در بازار ارتقا داد گفت که بیمه دی ۹۵ درصد پرتفوی قرار داد درمان ایثارگران را نزد بیمه‌گران اتکایی تحت پوشش قرار داده است، با این حال بنیاد شهید بابت هزینه‌های این پرتفوی حدود ۱،۰۰۰ میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بدهی بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یک کار غیر ممکن بعد از 40 سال ممکن شد، با واگذاری در بحث مالی هم مشکلات مرتفع می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

درویش درباره اینکه پیش از این با بانک شهر سابقه همکاری داشت و به همین خاطر شانس ابقای او در این باشگاه زیاداست بیان کرد: همان طور که گفتم چند دقیقه است که واگذاری صورت گرفته، اما به طور یقین همه دوستان تلاش می‌کنند که کیفیت تیم را ارتقا دهند. حالا چه ما باشیم چه نباشیم مهم پرسپولیس است که بالا باشد. این تیم هواداران زیادی دارد و قهرمانی‌های زیادی را هم به دست آورده است.

او درباره اینکه علی دایی مذاکره با او را برای نیمکت پرسپولیس رد کرده است افزود: گزینه اول ما اوسمار است، اما این را بگویم که پرسپولیس خانه اول علی دایی است. در بحث مشورتی هم با ایشان صحبت می‌کنیم. آخرین صحبتی که بنده با او چند ماه پیش داشتم قصد حضور در فوتبال را ندارد. متاسفانه مسائلی را دامن می‌زنند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. ۴ تیم بالای جدول را نگاه کنید، کدام خبرنگار از مدیر یا مربی‌شان یا جذب بازیکن جدید پرسیده است؟ در سه هفته اخیر مدام در مورد پرسپولیس می‌پرسند، اما در مورد تیم‌های دیگر چنین چیزی نیست. به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او تا پایان فصل ابقا شده است هم گفت: ایشان به ما لطف دارد. ما چه باشیم و چه نباشیم پرسپولیسی هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد