Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله چراغی، سخنگوی شهرداری لواسان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران درباره اظهار نظر یکی از مقامات  دیوان عدالت اداری گفت: تخلفات پرونده ملکی «سید حسن میرمحمد علی» به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری لواسان ارجاع و رای مبنی بر تخریب صادر گردید که پس از آن ، نامبرده مبادرت به تقدیم شکایت از آن (رای کمیسیون ماده صد) در دیوان محترم عدالت اداری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکایت نامبرده در دیوان عدالت اداری رد شده و رای تخریب برابر ماده صد شهرداری تایید شد، این درحالی است که از شعبه دیگری در دیوان عدالت اداری دستور موقتی نسبت به همان رای صادر گردیده است.

سخنگوی شهرداری لواسان تصریح کرد: با توجه به روند طی شده، شهرداری لواسان آمادگی دارد در صورت رفع اثر از دستور موقت نسبت به اجرای رای دیوان محترم اقدام نماید لذا شایان ذکر است عکس انتشار یافته نسبت به این موضوع در رسانه ها، هیچ ارتباطی با ملک فوق ندارد و مربوط به شهر دیگری می باشد.

کد خبر 4731082

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری لواسان شمیرانات کمیسیون ماده 100 هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم

صادق آهنگران در خصوص ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غربی میان بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها به منظور تغییر روند فعالیت آنها توضیحاتی را ارائه داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد