Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار شهردار، مدیرعامل و آتش نشانان سازمان آتش نشانی شهر رشت به مناسبت هفتم مهرماه به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی، اظهار کرد: آتش نشانان نقشی مهمی در خدمات رسانی به مردم در زمان بروز حوادث دارند.

وی با اشاره به پیشرفن‌های صورت گرفته در حوزه خدمات دهی آتش نشانی، تصریح کرد: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی شاهد رشد خوبی در سازمان آتش نشانی و خدمات رسانی به شهروندان در زمان حوادث بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه وجود بافت‌های فرسوده یکی از مشکلات و معضلات در حوزه شهری برای آتش نشانان است، افزود: مسئولان و مدیران شهری باید در راستای احیای و بازسازی این بافت تلاش مضاعفی انجام دهند.

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در سطح جامعه و در میان شهروندان برای همکاری با شهرداری‌ها در زمینه احیای بافت‌های فرسوده، تصریح کرد: شهروندان باید در کنار مسئولان شهری در راستای توسعه درون شهری همکاری‌ لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به جایگاه آتش نشانان در جامعه خواستار توجه ویژه به آمادگی جسمانی آتش نشانان برای ارائه خدمات بهتر در زمان حوادث شد و بیان کرد: آتش نشانی شغلی سختی است که خدمت در آن نیازمند داشتن عشق و علاقه فراوان است.

کد خبر 4731112

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی آتش نشانی ناصر حاج محمدی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۶۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار