Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس گفت: درحال تدوین و ابلاغ بخشنامه‌ای هستیم که طی آن آموزش و پرورش ملزم شود سنسور‌های اعلام حریق را در مدارس نصب کند.

او همچنین از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد و افزود: بر این اساس، ۲هزار و ۵۰۰ کلاس درس که در مناطق گازکشی واقع شده اند به بخاری گازی تجهیز و در ۲هزار کلاس درس در دیگر مناطق، از سیستم‌های گرمایشی تابشی، برقی، شوفاژ و همرفتی، استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موصلی تاکید کرد: به دلیل آغاز استفاده از وسایل گرمایشی در مناطق سردسیر استان از جمله آباده و اقلید در مهرماه، طرح سامان دهی سیستم گرمایشی مدارس فارس تا پایان مهر به پایان می‌رسد.

او اظهارداشت: به‌صورت کلی هیچ محدودیتی برای ورود نیرو‌های آتشنشانی و کمک به افزایش ایمنی مدارس در مدارس غیردولتی وجود ندارد.

موصلی با بیان اینکه درصورت ممانعت افراد برای بازدید، اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش می‌تواند با ابلاغ بخشنامه مجوز لازم را صادر کند، افزود: بازدید آتش نشانی از مدارس مربوط به ایمنی دانش‌آموزان است و ۱۰۰ درصد موافق آن هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس خاطرنشان کرد: اگر آتشنشانی مانعی برای ورود به مدارس غیردولتی داشته است، اداره کل نوسازی مدارس برای رفع مشکلات در کنار آن‌هاست؛ زیرا عملکرد این اداره کل و آتشنشانی در یک راستا قرار دارد.

چندی پیش مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در نشستی خبری اعلام کرد که بیش از ۷۰درصد مدارس و مهد‌های کودک در شیراز مورد بازدید قرار گرفته‌اند و موارد ایمنی به آن‌ها تذکر داده شده است.
انتهای پیام/م

نصب سنسور‌های اعلام حریق در مدارس فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 در هر نقشه تاریخی که بنگرید، نام خلیج فارس به زبان‌های مختلف بر آن نقش بسته است. در این ویدیو شماری از نقشه‌های تاریخی مرور شده که تاریخ کهن این نام و حاکمیت تاریخی ایران بر این آبها را یادآور می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است