Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:32:19 GMT

نمایشگاه صنعت ساختمان قزوین در ۷۹ غرفه برپا می شود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۰۶۲۳

نمایشگاه صنعت ساختمان قزوین در ۷۹ غرفه برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا تاجر باشی در نشست خبری با خبرگزاری های استان قزوین که ظهر شنبه در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد اظهارداشت: در این نمایشگاه بیش از ۴ هزار متر فضای مناسب در اختیار نمایشگاه قرار گرفته که با توجه به اینکه نگاه ما فرهنگ سازی و حضور شرکت های شاخص است فضای بیشتری برای غرفه های شاخص طراحی و اختصاص داده ایم و دو هزار متر آن غرفه بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تمام شرکتها و تولیدکنندگانی که در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور خواهند یافت از میان بهترین های استانی و کشوری انتخاب شده اند که یکی از شاخص های آنها تولید محصول استاندارد است.

تاجر باشی بیان کرد: در کنار غرفه ها و عرضه محصولات مرتبط با صنعت ساختمان نسبت به برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه آموزشی برای گروههای مختلف اقدام شده و تلاش می کنیم رئیس سازمان ملی استاندارد کشور نیز در این رویداد حضور پیدا کند.

مسئول برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه با طراحی جدید فضای جدیدی ایجاد خواهیم کرد و تعداد ۷۹ غرفه دایر خواهد شد که ۵۷ پلاک در اختیار شرکت های تولیدی استانی و کشوری قرار می گیرد و حدود ۸۰ درصد مشارکت کنندگان از استان هستند.

وی تبلیغات شهری و رسانه ای را برای جلب مخاطب از دیگر اقدامات انجام شده دانست و یادآورشد: فضاسازی شهری، اختصاص ۱۴ بیلبرد شهری، اطلاع رسانی در صدا وسیما و نشریات و خبرگزاری ها، انتشار نشریه تخصصی و نشست خبری از کارهایی است که می تواند شهروندان را در جریان این رویداد قرار دهد.

تاجرنیا گفت امیدواریم با برپایی این نمایشگاه بتوانیم ضمن حفظ حقوق بهره برداران، به ترغیب شهروندان در استفاده از مصالح مرغوب و کیفی سازی ساختمانها کمک کنیم.
 

کد خبر 4731190

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین مصالح ساختمانی صنعت ساختمان هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرنگار مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این همایش با حضور آیت الله رجبی ریاست مؤسسه امام خمینی (ره)؛ حجت الاسلام مجتبی مصباح، رحیم پور ازغدی برپا خواهد شد.

این همایش فردا پنجشنبه ١٣ اردیبشهت ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، بهارستان، مجتمع شهدای سرچشمه برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت حضور می‌توانند از لینک https://survey.porsline.ir/s/IQ۵IDJz ثبت نام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر برادران با شماره ۰۹۹۶۲۸۶۷۵۰۰ و خواهران با شماره ۰۹۳۸۷۸۰۴۱۶۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094127 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد