Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: حضور میلیونی زائران اربعین، ضربه مهلکی برای استکبار جهانی محسوب می‌شود و به همین خاطر است که این حرکت را سانسور می‌کنند که باید هر چه بیشتر این حرکت را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: هر چه حضور مردم در پیاده‌روی جدی‌تر شود، بیش از پیش اثر کار علما، روحانیون و آحاد جامعه را نشان می‌دهد و ضروری است برای تقویت هر چه بیشتر این حرکت عظیم، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

او در ادامه با بیان اینکه مقاومت اسلامی، یکی از حوزه‌هایی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن دارند، گفت: آگاهی بخشی جامعه نسبت به این موضوع، رسالت آحاد جامعه و ائمه جمعه است.

امام جمعه قزوین افزود: رهبری پیش از جنگ ۳۳ روزه، خطاب به سیدحسن نصرالله فرموده بودند که مقاومت کنید، شما پیروز می‌شوید و این رویه شما را به قدرتی در منطقه تبدیل خواهد کرد و همه دیدند همین‌گونه شد در حالی که آن زمان شرایط لبنان بسیار متزلزل و ناامن بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بر تبیین هر چه بیشتر دستاورد‌ها و اهمیت مقاومت اسلامی در منطقه تأکید کرد و گفت: باید کاری کنیم تا آحاد جامعه نسبت به مقاومت در منطقه حساس شوند و از دستاورد‌های جبهه مقاومت آگاهی پیدا کنند.

او به دیدار برخی از مسئولان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در عرصه‌های بین‌المللی وزانت جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: تکرار کلمه مذاکره و نشان دادن نگاه دوگانه از کشور، کار صحیحی نیست؛ چرا که این موضوع هم به منافع کشور ضربه می‌زند و هم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همسو نیست.

انتهای پیام/ک

تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود