Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@03:40:16 GMT

آزادی ۱۰ گروگان حادثه گروگان‌گیری استهبان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۵۱۰

آزادی ۱۰ گروگان حادثه گروگان‌گیری استهبان

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس از آزادی و سلامت ۱۰ گروگان در حادثه گروگان‌گیری در استهبان خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع حادثه گروگان‌گیری یکی از اشرار منطقه، تأکیدات لازم بر حفظ سلامت گروگانان حادثه در دستور کار قرار گرفت که این امر با تمهیدات و تدابیر مشترک قضایی، انتظامی و مسئولان امنیتی استان محقق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده منجر به آزادی گروگانان طی دو مرحله گردید، بیان کرد: در ساعات اولیه این حادثه پنج نفر از گروگانان و در مرحله بعد پنج نفر دیگر از آنان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

وی تصریح کرد: در ابتدای وقوع این حادثه دو نفر از گروگانان با اقدام گروگان گیر از ناحیه پا زخمی شدند که بلافاصله تمهیدات درمانی اتخاذ شد و هم اکنون مصدومان تحت درمان می‌باشند، باقی افراد نیز سالم به خانه هایشان بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده است که در راستای احقاق حقوق شکات با حساسیت ویژه دنبال می‌گردد.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استهبان گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی رنگ و بوی خلیج فارسی گرفت (عکس)

به گزارش صدای ایران از آنا، به همین مناسبت برج آزادی تهران با استفاده از ویدئو مپینگ (نورپردازی سه بعدی) به طرح‌های افتخارآفرین خلیج‌فارس مزین شد.

دیگر خبرها

  • گزارش المیادین از توافق حماس و اسرائیل برای آزادی اسرا
  • وال‌استریت ژورنال: آتش‌ بس در غزه دو مرحله دارد
  • هشتگ آزادی بیان
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: تنها راه بازگرداندن «گروگان‌ها»، مبادله اُسراست
  • برج آزادی رنگ و بوی خلیج فارسی گرفت (عکس)