Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناجی خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « سعید ناجی » در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران استان هرمزگان، انتخابات را از موضوعات بسیار مهم در کشور دانست و بیان داشت: انتخابات مهمترین ابزار و وسیله تحقق مردم سالاری دینی و نشان دهنده پیوند حاکمیت با مردم در ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: رعایت اصل بی طرفی و امانتداری و تلاش در راستای برگزاری انتخابات با نهایت دقت و سلامت اصلی ترین اولویت برای مجریان و برگزارکنندگان انتخابات است که در هرمزگان نیز باید این موضوع به جد مورد توجه باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: همه ما به عنوان مجریان انتخابات باید توجه داشته باشیم که رای مردم حق الناس است و با در نظر گرفتن این اولویت برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه تلاش کنیم.

 

وی تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و امانت داری به طور جدی از فرمانداران به عنوان مجریان اصلی برگزاری انتخابات مورد انتظار است تا انتخاباتی خوب و پرشور داشته باشیم.

 

ناجی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از وظایف اصلی و خاص وزارت کشور و مجموعه فرمانداری هاست، خاطرنشان کرد: فرمانداران مسئول برگزاری انتخابات در هر شهرستان هستند و باید رعایت دقیق قانون و مقررات را در این حوزه مورد توجه قرار دهند.

 

وی خواستار انجام پیش‌بینی‌های لازم و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده و به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه در هرمزگان شد.

 

وی گفت: افزایش هماهنگی و تعامل بیشتر میان مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها و دستگاه های موثر در برگزاری انتخابات نیز مد نظر باشد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس دفاع مقدس نماز جمعه خطبه های نماز جمعه نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اصفهان رژه نیروهای مسلح استان بوشهر سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم