Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مراسم خانوادگی صبح نشاط به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران و همکاری اداره ورزش و جوانان استان تهران و به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس از ساعت ۷ صبح جمعه در مسیر حدود ۲ کیلومتر مربع در سطح اراضی عباس آباد و اطراف موزه با حضور بیش از ۳ هزار شهروند و ورزشکار برگزار شد.

به گزارش امتداد ، در این مراسم که به صورت زنده از شبکه ۳ سیما پخش می شد عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، افشین مولایی سرپرست فدراسیون ورزش همگانی، ولی الله شجاع پوریان ریس هیات ورزشهای همگانی استان تهران،نرگس معدنی پور معاون فرهنگی موزه دفاع مقدس،محمد صادق حسنی نایب رییس ،مریم محمدیان دبیر هیات استان ،مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش و برخی روسای هیات ها و کمیته های استان تهران برگزار شد ورزشکاران هیات ورزشهای همگانی استان تهران به انجام حرکات نمایشی و تخصصی کتل بل،فریزبی،پرثوآ، فیوژن فیتنس وهنرهای فردی و نمایشی برای حضار پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم،ولی الله شجاع پوریان با بیان اینکه هم اکنون شرایط ورزش صبحگاهی و عصرگاهی برای خانواده ها در یک هزار بوستان شهر تهران فراهم است افزود: ورزش بهترین راه تندستی و سلامت جامعه است و روزانه بیش از ۶هزار شهروند تهران از این فضاها بهره مند می شوند که می طلبد مردم اقبال بیشتری به این فضاها داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های مهم این هیات ایجاد زیر ساخت ها برای جوانان، بانوان و سالمندان است که هم اکنون شرایط برای این اقشار در بوستان ها فراهم است.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تشکر از آحاد مردم و دست اندرکاران در این رویداد ورزشی گفت در صدد هستیم تا با تشویق عموم، ورزش همگانی را در پایتخت نهادینه کنیم.

همچنین سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از میزبانی هیات استانی و اداره کل ورزش و جوانان تهران در برگزاری این مراسم تشکر کرد و گفت: داشتن ایرانی سربلند و تندرست در گرو توسعه ورزش همگانی و خانوادگی است چرا که مهم ترین پیام این همایش این بود که مردم ضرورت ورزش را بیشتر از گذشته در سبد خانوار خود احساس کنند.

در انتهای همایش به قید قرعه ۱۱ دستگاه دوچرخه و ۵۰گرمکن ورزشی اهدا شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند