Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@22:40:59 GMT

ترامپ به دمکرات‌ها برچسب وحشی‌گری زد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۱۷۸۰

ترامپ به دمکرات‌ها برچسب وحشی‌گری زد

ترامپ در پیام توییتری خود به انتقاد از «جرالد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، «الکساندریا اوکازیو کورتز» عضو دمکرات کنگره و دیگر قانونگذاران آمریکایی که منتقدان دولت وی بوده اند، پرداخت.

ترامپ نوشت: می‌توانید تصور کنید اگر این وحشی‌های دمکرات هیچ کاره، افرادی، چون نادلر، شیف، الکساندریا اوکاسیو کورتز بعلاوه سه نفر دیگر و بسیاری دیگر یک حزب جمهوریخواه داشتند که آنچه را این هیچ کاره‌ها در قبال من انجام می‌دادند، در مورد اوباما انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ این توییت را چند روز پس از اعلام آغاز روند تحقیقات رسمی در مورد استیضاح رئیس جمهوری از سوی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد.

تقریبا همه دمکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از تحقیقات در مورد استیضاح ترامپ حمایت کرده اند.

اما از آنجا که اکثریت مجلس سنا در اختیار جمهوریخواهان است، احتمال به ثمر رسیدن استیضاح ترامپ اندک است؛ مساله‌ای که می‌تواند در نهایت به نفع ترامپ تمام شود.

حمایت از این روند پس از آن افزایش یافت که مشخص شد ترامپ، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین را برای تحقیق در مورد «جو بایدن» معاون اوباما تحت فشار قرار داده است.

منابع خبری مدعی هستند ترامپ به رئیس‌جمهوری اوکراین گفته است: می‌خواهم به ما لطفی کنی... آن سروری که می‌گویند اوکراین دارد، می‌خواهم دادستان کل با شما یا آدم‌های شما تماس بگیرد و ته و توی این قضیه را دربیاوری ... هر کاری که می‌توانی بکن. خیلی مهم است که اگر امکانش هست، این کار را انجام دهی.

زلنسکی می‌گوید: شخصا به شما می‌گویم که همین اخیرا یکی از دستیاران من با جولیانی (وکیل ترامپ) صحبت کرده است و بسیار امیدواریم که جولیانی بتواند به اوکراین سفر کند. زمانی که سفر کند، با او دیدار خواهیم داشت.

ترامپ سپس مستقیما به پرونده پسر بایدن اشاره می‌کند: مسئله دیگر اینکه حرف‌های زیادی در مورد پسر بایدن هست. اینکه بایدن تحقیقات را متوقف کرده و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که قضیه چیست. در این مورد هرکاری که بتوانی همراه دادستان انجام بدهی، فوق‌العاده است. بایدن راه افتاده و با تکبر به همه گفته که جلوی تحقیقات را گرفته است. اگر بتوانی در این مورد کاری کنی.

بایدن بابت درخواست اش از اوکراین در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما برای اخراج دادستانی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی بوده، هدف درخواست ترامپ از رئیس جمهوری اوکراین قرار گرفته است.

«هانتر بایدن» پسر جو بایدن برای شرکت گاز اوکراینی تا سال ۲۰۱۹ کار کرده است و ترامپ و متحدان او کوشیده اند این موضوع را به تلاش بایدن و پسرش برای وارد شدن به اقدامات غیرقانونی متهم کنند.

در همین حال، سه کمیته پرنفوذ مجلس نمایندگان آمریکا از مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا رسما خواسته‌اند همه اسناد و مدارک مرتبط با ارتباط دولت ترامپ و اوکراین را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

روسای کمیته‌های روابط خارجی، اطلاعات و امنیت مجلس نمایندگان و نظارت بر دولت در احضاریه‌ای که خطاب به پمپئو نوشته شده است، به وزیر خارجه آمریکا یک هفته مهلت داده‌اند تا همه این مدارک را به آن‌ها ارائه کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دونالد ترامپ دموکرات امریکا دموکرات امریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش مشرق، رابرت اف.کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش پولیتیکو، کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم.ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود. کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است. دموکرات‌های نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت. با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است. هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند. کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم