Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان از کشف تعداد ۵ هزار و ۹۹۸ عدد قرص روانگردان و دستگیری یک سوداگر مرگ هنگام خروج از کشور خبر داد. ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  ذبیح‌الله دلاور در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه اصفهان حین بازرسی از وسایل بار یکی از مسافران متوجه وجود اشیای مشکوک در کوله پشتی وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هوشیاری ماموران در بازرسی دقیق صورت گرفته تعداد 5 هزار و 998 عدد قرص روان‌گردان که به طور ماهرانه‌ای در کوله پشتی همراه این مسافر جاسازی شده بود کشف شد.

23 باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شداستاندار زنجان برای پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر دستور ویژه داد1466 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک سمنان و خراسان رضوی کشف شد

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان  با بیان اینکه مسافر مذکور قصد انتقال این تعداد قرص روانگردان به یکی از کشورهای خارجی را داشت گفت: در این رابطه فرد مذکور دستگیر و همراه با پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس فرودگاه با هوشمندی بالای خود مراقب هر گونه اقدام مجرمانه از سوی متخلفان بوده و اجازه سوءاستفاده به سودجویان و سوداگران مرگ نمی‌دهند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن