Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:40:47 GMT

باهنر: اگر دستی به سمت ایران دراز شود قطع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۳۰۲۰

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه یک طرف جمع شده بودند تا جمهوری اسلامی نماند، اما جمهوری اسلامی با عزت بر دشمنانش غلبه کرد و امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت‌ها هم می‌دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: اربعین حماسه‌ای است که روز به روز موثرتر و توفنده‌تر می‌شود و عزیزانی که می‌توانند امکانات فراهم کنند، دریغ نکنند.

او با اشاره به انتخابات مجلس سال ۹۸ با بیان اینکه پاشنه آشیل اصولگرا‌ها در انتخابات پیش رو وحدت هست، گفت: هدف وحدت ۱۰۰ درصدی است؛ اما نهایت تلاش را می‌کنیم علی رغم اختلاف دیدگاه‌ها به وحدت حداکثری برسیم.

باهنر تاکید کرد: در عالم سیاست همیشه باید در حالت خوف و رجا باشیم و نه ناامید و نه مطمئن از پیروزی باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: این نگرانی وجود دارد که عده‌ای بر بوق نارضایتی بدمند با این امید که سوار بر این موج شوند تا ۴ تا رای از این روش بدست آوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر، اظهار کرد: شهدای گرانقدر معلم و کارگر در عرصه علم و دانش و کار و تولید در خدمت مردم جان خود را فدای رشد علمی و اقتصادی جامعه کردند.

وی با بیان اینکه آموخته‌های ما مدیون مجاهدت‌های علمی معلمان است، افزود: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌ و تربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد، زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشتند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آنها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است