Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:12:24 GMT

عملیات احداث ۲ مدرسه خیرساز در شوشتر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۳۰۷۸

عملیات احداث ۲ مدرسه خیرساز در شوشتر آغاز شد

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام شوشتر عصر امروز در حاشیه آغاز به کار احداث این مدارس در گفتگو با خبرنگار با خبرنگار مهر بیان کرد: برای ساخت این مدارس با حدود هشت کلاس درس، حدود ۱۳میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

 رضا گیلانی افزود: این مدارس در زیربنایی حدود ۳۳۰ متر مربع، بهمن امسال به همراه چهار مدرسه دیگر آماده برای بهره برداری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام شوشتر گفت: این مدارس در مناطق کم برخوردار به ویژه روستاها توسط اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و خیران تامین اعتبار و توسط گروه جهادی شهدای گمنام ساخته می‌شوند. 

وی اظهار کرد: ۴۰ درصد هزینه ساخت این دو مدرسه را محمد احتیاطی و محسن عبدالهی (دو نیکوکار مدرسه ساز) پذیرفته اند و ۶۰ درصد دیگر آن را اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان پرداخت می کند.

کد خبر 4731381

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان خیران مدرسه ساز شهرستان شوشتر نوسازی مدارس هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم