Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی شنبه شب در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه توجه به تکریم ارباب رجوع در ادارات استان رعایت نمی شود افزود: همه مسئولان دستگاه های اجرایی نباید در تلف کردن وقت و عمر ارباب رجوع نا رضایتی آنان را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید با نگاه مالکیت محوری و الگوی امانتداری و خادمی به امور اجرایی بپردازند ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، عمل به مضامین والای دعای هشتم صحیفه سجادیه را در راس امور خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این جلسه با بیان اینکه آذربایجان غربی در مقایسه با همه استانهای کشور از نظر قومیتی، فرهنگی ومذهبی متفاوت است گفت: امروز خطر قرمز ماه قومیت گرایی است حال هر کسی می خواهد باشد اگر کسی بر آن دامن غیرعمد یا عمدی باشد یا جاهل بوده یا خائن است.

سردار حبیب شهسواری با بیان اینکه در آذربایجان غربی تمام اقوام و مذاهب با اتحاد و همدلی سالهاست کنار هم زندگی می کنند افزود: این ویژگی  در استان یک فرصت ارزشمند است که باید بدرستی از آن بهره برد.

علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان در جلسه شورای اداری استان هم گفت:امروز ما باید تلاش کنیم مردم را امیدوار و با نشاط برای آینده برنامه ریزی کنیم

مهرورز مدیر کل بازرسی آذربایجان غربی نیز اولویت کار های این اداره کل در سال جاری را پیشگیری و کمک به تسهیل امور در دستگاه های اجرایی ذکر کرد و افزود: در شش ماهه سال جاری ۲۴۰ مورد پیشنهاد اصلاحی به مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

کد خبر 4731387

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی اربعین 98 بوشهر شیراز شهرکرد اجلاس جاده ابریشم گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بیرجند بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است