Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@14:09:46 GMT

ستاره برزیلی چلسی به بارسلونا لینک شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۳۷۰۱

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا که سال‌هاست وضعیت ویلیان، هافبک برزیلی تیم فوتبال چلسی را زیرنظر دارد، ممکن است نسبت به جذب این بازیکن اقدام کند.

طبق این گزارش، مدیران بارسلونا همچنان نسبت به جذب ویلیان علاقه‌مند هستند، بازیکنی که از زمان حضورش در شاختار دونتسک اوکراین او را زیرنظر دارند، این در حالی است که در این تابستان هم شایعه پیوستن این هافبک بزریلی به آبی‌اوناری‌ها مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا می‌تواند ویلیان را در حالی به ترکیب خود اضافه کند که قرارداد این بازیکن در پایان فصل با چلسی به پایان می‌رسد و این باشگاه اسپانیایی می‌تواند او را تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

ویلیان ۳۱ ساله که در سال ۲۰۱۳ از آنژی ماخاچ‌کالا روسیه به آبی‌پوشان لندنی ملحق شد، تاکنون در ۲۹۹ بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و ۵۳ گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا چلسی ویلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)