Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون طی یک مصاحبه به شرح جزئیاتی از سریال مرضیه و همچنین مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) پرداخت .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش ارجمند به حضورش در سریال مرضیه اشاره کرد و اظهار داشت: بنده در مسائل کشورم زندگی می‌کنم؛ لذا نمی‌توانم نسبت به موضوعات بی‌تفاوت باشم و خوشبختانه در این سریال به دغدغه‌ها اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه هنرمندان از حال و هوای محرم، عقب هستند و باید معنای واقعی این ماه را از مردم یاد بگیریم. او به بازی در نقش مالک اشتر اشاره کرد و گفت: مجید بنی فاطمیه یک روز به من گفت خوش به حالت؛ مردم تو را می‌بینند یاد ملک اشتر می‌افتند!

این بازیگر در ادامه صحبتهای گفت: اما من در این دنیا خیلی کار‌ها را نمی‌توانم انجام دهم، خیلی جا‌ها نمی‌توانم بروم. برای اینکه آبروی فرد بزرگی روی شانه‌های من است. ارجمند ادامه داد: من در تمام جوانی ام عاشق بیلیارد بودم، ولی بعداز سریال امام علی دست به چوب بیلیارد نزدم، چون نمی‌خواهم یک بچه ۱۵ ساله مراببینید و بگوید مالک اشتر را دیدم که دارد شار می‌زند.

بازیگر سریال مرضیه به سریال‌های مناسبتی نقد دارد و می‌گوید: مگر دین ما مناسبتی است؟ ما به مناسبت مسلمانیم؟ محرم بخشی از دین ماست و جزو زندگی ماست. هنر که مناسبتی نیست. هنر که دیوار و محدوده ندارد، تا روزی که اینگونه فکر می‌کنیم دین وارد زندگی ما نخواهد شد. او گفت: مناسبت کلمه مزخرفی است. مناسبت چیست؟ این‌ها جزو زندگی من است. ماه محرم که می‌شود همه سرباز امام حسین هستند و پیراهن مشکی می‌پوشند. در ادامه گفتگو با این هنرمند سرشناس کشورمان را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: سرنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی داریوش ارجمند مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال را به مقصد برسانید

آفتاب‌‌نیوز :

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای تحقق خواسته اهالی فوتبال و هواداران باشگاه استقلال شش هفته زمان دارد، شش هفته‌ای که می‌تواند حیاتی‌ترین فرصت برای مالک جدید باشد تا خود را در دل دوستداران تیم جا بدهد و اگر چه او مالک تیم است، اما اگر در این کار ناکام بماند دیگر هرگز روز خوش نخواهد دید و کارش بسیار سخت می‌شود.

استقلال روی کاغذ مال پتروشیمی است، اما اگر استقلال همیشه نباشد که ارزشی ندارد. پس در وهله اول مالک جدید باید با آرامش و به دور از تنش و استرس و جنگ و دعوا تیم را به جام قهرمانی برساند. پس از کسب قهرمانی و برای فصل آینده زمان برای کار‌های دیگر هست.

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان