Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیررضا واعظی آشتیانی»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره اعلام موجودیت جبهه سوم در سال انتخاباتی باتوجه به غیرقانونی بودن این جبهه از نظر کمیسیون ماده 10 احزاب، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: عده ای شنیده اند که جریانی با عنوان جریان سوم در انتخابات بروز و ظهور می کنند و  تصور می کردند که خود آنها جریان شوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع درباره این جریان سوم ابتدا باید کارنامه افرادی که می خواهند خود را به عنوان جریان سوم مطرح کنند، مشخص شود. درست است که بر این باور هستیم که مردم از دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب عبور کرده اند اما این دلیلی نیست که به صورت چشم بسته، مردم به گروهی که خود را جبهه سوم معرفی می کنند، رای دهند. این دسته از افراد تحت عنوان یک تشکل ورود نمی کنند اما برخی بر این باور هستند که جبهه سوم شکل و شمایل خاصی دارند و برای خود نامگذاری می کنند که گروه سوم هستند. خوب است که این گروه هم تحت عنوان رقابت ورود پیدا کنند و وزن خود را مورد محک قرار دهند و ببینند که با این القاب و مسائل می‌توانند، ورود پیدا کنند یا خیر. آیا مردم اقبال نشان خواهند به آنها یا خیر.

واعظی آشتیانی افزود: باور بنده این است که مردم به کسانی می خواهند رای دهند که امیدوارم این گونه باشد که یک عملکرد مثبت در نحوه مدیریت داشته و دغدغه مطالبات مردم داشته باشند و ارزشهای مرتبط با نظام را در نظر بگیرند. یقینا مردم، این فاکتورها را مدنظر قرار می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: باید به مهر قانون در کشور احترام گذاشت یکی احزاب باید خود را با قانون وفق دهند و دیگری مسئولین هستند. اینها آینه همه عیار مردم هستند که می توانند نشان دهند که تا چه حد پایبند به قانون هستند. جمعیت ها متشکل از احزاب مختلف هستند که کمیسیون ماده 10 احزاب نیز آنها را تایید کرده است و در نهایت آن جمعیت، اعلام موجودیت و خود را به مردم معرفی می کند. اگر همه گروه‌ها  و تشکل‌ها به نوعی مهر قانون را رعایت کنند، می تواند به عنوان رویه‌ای باشد که مردم نیز از قانون تبعیت کنند.

واعظی آشتیانی در پاسخ به این سوال که آیا خود وی به عنوان عضو تشکل خاصی فعالیت می کند و یا وارد انتخابات می شود یا خیر؟ گفت: عضو هیچ گروه سیاسی نیستم. فعالیت انتخاباتی بدین گونه که در تشکل‌ها حضور داشته باشم، ندارم اما بعید نیست برای انتخابات مجلس حضور پیدا کنم. به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات خواهم شد.

وی درباره جلسات جمنا و دعوت به جلسات اصولگرایی نیز بیان کرد: آنقدر دوستان عزیز کرده وجود دارند که نیازی به حضور ما نیست.

خبرنگار: آزاده رحیمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب رقابت وزن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده