Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصدومیت دوباره عثمانه دمبله عصبانیت مطبوعات کاتالونیا را هم به همراه داشت، تا جایی که درباره او نوشتند این بازیکن از شیشه ساخته شده است.

آخرین مصدومیت او در این تیم تا اینجای کار نیم ساعت پیش از بازی تیمش مقابل ختافه اعلام شد و با احتساب این مصدومیت تعداد دفعاتی که او از زمان پیوستن به بارسا مصدوم شده به ۸ بار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل جاری او بیشتر بازی‌ها را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده است و اولین بار هم در بازی اول فصل مقابل بیلبائو از این ناحیه دچار مصدومیت شد. اما در ادامه ساق پایش هم مشکل پیدا کرد.

اما اولین مصدومیت او در لباس بارسا مهم‎ترین و شدیدترین آن‌ها بود که در واقع برای این بازیکن شروع مصدومیت‌های عضلانی بود. او آن زمان مجبور به جراحی و دوری ۳ ماهه از میادین شد.

بعد از ۱۰۶ روز و از دست دادن ۲۰ بازی او بازگشت، اما دوباره سریع مصدوم شد و عضله‌اش آسیب دید و ۱۵ روز بعد برای مدت یک ماه مصدوم شد. در ماه فوریه کارش را آغاز کرد و داشت فرمش را پیدا می‌کرد، اما در هفته آخر فصل مچ پایش آسیب دید، اما این مصدومیت جدی نبود و او توانست راهی جام جهانی شود.

در ادامه او باز هم مصدومیت‌هایی داشت، تا جایی که بارسا تصمیم به فروشش گرفت و در تابستان تلاش بر این بود تا او را با نیمار معاوضه کنند که این اتفاق نیفتاد و حالا مصدومیت دوباره او عصبانیت اعضای کادرفنی، هواداران و مطبوعات را به همراه داشته است.

کد خبر 4731290

منبع: مهر

کلیدواژه: عثمان دمبله تیم فوتبال بارسلونا لالیگا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان قهرمانی آسیا ورزشگاه آزادی آندره استراماچونی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو