Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها، گفت: با همکاری آموزش و پرورش ۱۲ هزار پاکت جهت کمک به جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پارسیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار‌کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ‌های امسال همزمان با سراسر کشور ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸ در ۱۱۰ مدرسه ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان پارسیان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این جشن به مدارس اختصاص یافته و خود دانش آموزان در این برنامه خیرخواهانه مشارکت فعال دارند، افزود: جشن عاطفه‌ها باعث تمرین درس همدلی و محبت میان دانش آموزان می‌شود.

نصیریان، با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۱۰ مدرسه شهرستان پارسیان، گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده تعداد ۱۲ هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین دانش آموزان ۱۱۰ مدرسه شهرستان پارسیان توزیع خواهد شد که در صورت لزوم این روند ادامه خواهد یافت.

 

رئیس کمیته امداد پارسیان تصریح کرد: این نهاد در شهرستان پارسیان در حال حاضر ۸۳۱ نفر دانش‌آموز و ۸۳ نفر دانشجوی تحت حمایت دارد که تعدادی از این عزیزان، ایتام تحت پوشش این نهاد هستند و تعدادی دیگر نیز تمکن مالی مناسبی برای تهیه پوشاک خود ندارند.

 

نصیریان، با اشاره به اینکه مردم خیر همچون سنوات گذشته با شرکت پرشور در جشن عاطفه ها به یاری دانش آموزان بی بضاعت خواهند شتافت، خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان پارسیان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#۰۴۱۸۸۷۷ با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان