Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مهدویان  بعد از «ماجرای نیمروز: رد خون» اگرچه قول داده بود دیگر سراغ موضوع‌های سیاسی و تاریخ معاصر کشور نرود، اما به پیمان خود وفادار نمانده است. محمدحسین مهدویان که پیش از این هم بارها در مصاحبه‌هایش از علاقه به تاریخ معاصر و البته آشنایی‌اش با این حوزه گفته است، برای فیلم تازه‌اش هم باز به سراغ سوژه‌ای از تاریخ سیاسی معاصر کشورمان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوژه‌ای تلخ و بی‌رحمانه از دل جنگ.

اخبار فرهنگ و هنر - محمدحسین مهدویان با سابقه ساخت «ماجرای نیمروز»، «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و ...  مدتی است تولید فیلم جدیدش به نام «درخت گردو» را در خوی آغاز کرده. او این بار از تیم همیشگی خود فاصله گرفته و به سراغ تهیه‌کننده و بازیگران دیگری رفته است.

سیدمصطفی احمدی، تهیه‌کننده پروژه‌های اخیر مهران مدیری این بار در قامت تهیه‌کننده فیلم مهدویان حاضر شده است و مهران مدیری و پیمان معادی هم به عنوان بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند. 

اما او اینبار سراغ چه سوژه‌ای رفته است؟ گفته می‌شود مهدویان برای ساخت فیلم چهارمش داستان بمباران شیمیایی سردشت را در نظر دارد و قرار است آن را در یکی از روستاهای مرزی غرب کشور بسازد و به جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر برساند. مهران مدیری که روز گذشته ویدئوی استقبال مردم از حضورش در بانه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت در این فیلم یک نقش کاملا جدی را ایفا می‌کند و تا اینجای کار از هادی حجازی‌فر بازیگر ثابت فیلم‌های قبلی مهدویان خبری نیست.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمدحسین مهدویان مهران مديری درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب

محمدحسین پویانفر (مداح اهل بیت (سلام الله علیهم)، با انتشار توییتی در شبکه ایکس از بودجه و عملکرد نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد.

محمدحسین پویانفر از بودجه‌های عجیب و ناکارآمدی نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و کم‌کاری فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و صداوسیما انتقاد کرد.

در توییت محمدحسین پویانفر آمده است: یک سکانس تاثیرگذار در یک سال اخیر در حوزه ⁧ حجاب ⁩ و عفاف منتشر کنید. می‌شود دان نپاشید و منتظر محصول بود؟! این بودجه‌ها چه می‌شود! الله و اعلم دوستان دلسوز و نگران اصل مطالبه اینجاست! حواس ما را به نتیجه کم کاری‌هایشان پرت می‌کنند؟!

دیگر خبرها

  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب