Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مولایی معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۳۵ هزار تن نارنگی پیش رس در مازندران برداشت شد، گفت: سطح باغ‌های نارنگی پیش رس در مازندران ۷ هزار و ۵۴۰ هکتار است که تاکنون ۲۰ درصد آن برداشت شده است.
او افزود: پیش بینی می‌شود ۷۰۰ هزار تن نارنگی از ۲۸ هزار هکتار از باغ‌های مازندران برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولایی سطح باغ‌های پرتقال را ۸۷ هزار هکتار اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود ۲ میلیون تن پرتقال در مازندران برداشت شود.
معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برداشت پرتقال و نارنگی امسال در مازندران ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت، افزود: قیکت نارنگی سر درختی اوایل برداشت حدود ۳ هزار تومان بود و اکنون هزار و ۵۰۰ تومان است.
او گفت: بیشترین برداشت مرکبات در شهرستان ساری است و پس از آن شهر‌های میاندورود، نکا، قائم شهر و بابل بیشترین برداشت مرکبات را دارند.
مولایی افزود: کیفیت مرکبات امسال در مازندران خوب است و قند کافی و رنگ مناسب از مزیت‌های آن است.
انتهای پیام/ س افزایش ۲۰ درصدی برداشت نارنگی‌های پیش رس در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت: کار برداشت گندم از دهه سوم فروردین ماه در شهرستان بمپور آغاز و تا اواسط خرداد ادامه خواهد یافت.
وی افزود: مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است.
هودیانی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن محصول گندم برداشت شود، افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم در بمپور بصورت قراردادی کشت شده و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.
بمپور از شمال به بخش بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • برداشت گل‌محمدی در نواحی مرزی گنبدکاووس
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود