Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:39:06 GMT

فاروج، شهرستانی بدون بازمانده از تحصیل

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۵۶۰۴

فاروج، شهرستانی بدون بازمانده از تحصیل

مدیر آموزش و پرورش فاروج روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با هدف برقراری عدالت آموزشی در سطح شهرستان، جذب همه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در اولویت کاری کارگروه پروژه مهر شهرستان قرار گرفته، اظهار داشت: مهر امسال ۸۳۰ دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در ۸۳ دبستان تحصیل خود را آغاز کردند.

مجید معتمدی با اشاره به اینکه شهرستان فاروج در جذب نوآموزان پیش دبستانی در استان رتبه برتر را دارد، افزود: برای انسداد مبادی بی‌سوادی، دورترین روستاهای شهرستان نیز زیر پوشش پیش‌دبستانی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: امسال ۹۲۱ نوآموز پیش‌دبستانی داشتیم که سنجش آنان در راستای شناسایی و تشخیص نارسایی‌های جسمی و ارزیابی وضعیت ذهنی و اطلاع رسانی به خانواده ها در ۱۱ پایگاه شهری و ۱۵ پایگاه روستایی انجام شد.

۶۳ مرکز پیش‌دبستانی شهری وروستایی در شهرستان فاروج فعالیت دارند.

بیش از هشت هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح ۱۳۵ آموزشگاه شهری و روستایی فاروج سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.

بازماندگی از تحصیل از معضلات دامنگیر خراسان شمالی است و بنابر آمار اکنون تنها هزار و 260 دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتداییدارد.

۷۱۸۷/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاروج خراسان شمالی بازمانده از تحصیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند