Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه صفحه نمایش نسل هفتم آیپد به ۱۰.۲ اینچ رسیده است اما هنوز از باتری هم اندازه با نسل‌های قبلی استفاده می‌کند. این در حالی است که با ترفندهای خاص اپل، ساعات روشن بودن این دستگاه افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، نباید فراموش کرد که آیفون ۱۱ و اپل واچ جدید تنها سخت افزارهای جدیدی نبودند که دو هفته پیش اپل در رویداد سالیانه خود رونمایی کرد، بلکه با معرفی نسل جدید آیپد(iPad) همراه با سیستم عامل مخصوصش یک تکان به خط تولید تبلت‌های مخصوص خود داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در نسل هفتم آیپد، محبوب‌ترین آیپدی که اپل به فروش می‌رساند، از ۹.۷ اینچ به ۱۰.۲ اینچ رشد کرده است و برای اولین بار با سیستم عامل مخصوص خود یعنی iPadOS و یک رابط برای پشتیبانی از افزونه کیبورد بسیار گرانقیمت این شرکت عرضه می‌شود.

بچه‌های سایت iFixit که قطعات داخلی دستگاههای الکترونیکی را بررسی می‌کند، به جان این آیپد افتادند و با ابزارهای خود به این مدل جدید حمله کردند و دریافتند که به رغم اندازه جدید، از نظر سخت افزارهای داخلی هنوز هم بسیار شبیه به مدل قبلی است.

به عنوان مثال برخلاف آیفون ۱۱ پرو مکس که فضای بیشتری برای باتری بزرگتر از گذشته ایجاد کرده است، این آیپد جدید دارای قابی است که به اندازه مدل قبلی خود برای همان باتری ۸۸۲۷ میلی آمپر ساعتی یا ۳۲.۹ وات ساعتی جا دارد و احتمالاً برای دستیابی به ساعات اضافی کارکرد، به سایر ترفندهای نرم افزاری و سخت افزاری تکیه دارد.

آیپد جدید شامل ۳ گیگابایت رم است که یک گیگابایت در مقایسه با مدل‌های نسل ششم اضافه شده است و قیمت ۳۲۹ دلاری آن مناسب به نظر می‌رسد.

بزرگتر شدن نمایشگر آن به وضوح به چشم می‌آید و بچه‌های iFixit می‌گویند طوری طراحی شده است که تعویض آن آسانتر از مدل‌های قبلی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آي پد اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)

عصر ایران _ دو سیل ویرانگر در حدود دو ماه بلوچستان را به زیر آب برد. حالا در بعضی مناطق آب یا قطع است یا بو می‌دهد. بعضی روستاها کاملا در زیر گل دفن شده‌اند. آسمان ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر در 50 سال گذشته تا این حد نباریده بود.

گزارش را اینجا ببینید

 

مردم در سیل گرفتار شدند و امداد وجود نداشت پس خودشان دست به کار شدند و به داد هم رسیدند. جاده‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند. گفته شده راه‌ها تا 70 درصد تخریب شده‌اند. به همین دلیل ممکن است هنوز خبری از وضعیت مردم بسیاری روستاها منتشر نشده باشد.

گفته شده بیش از 10 نفر کشته شده‌اند اما احتمالا این آمار دقیق نیست. بسیاری از مردم جنوب بلوچستان فقیرند و حالا خانه و لوازم زندگی و محصولات کشاورزی خود را هم از دست دادند. با توجه به محرومیت منطقه معلوم نیست این خسارات کی جبران شود. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند