Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@12:57:39 GMT

نظر داریوش ارجمند درباره ضد زن بودن «ستایش»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۷۸۷۰۷

نظر داریوش ارجمند درباره ضد زن بودن «ستایش»

داریوش ارجمند بازیگر سریال «ستایش» گفت: این سریال علی رغم تصور برخی در جامعه ضد زن نیست.

به گزارش شریان نیوز،داریوش ارجمند گفت: بسیاری از افراد می‌گویند این سریال ضد زن است، اما چنین چیزی نیست این موارد از اطلاعات اندک است، در دنیا خانواده‌ها آرزو دارند اولین بچه آن‌ها پسر باشد چرا که می‌تواند خانواده را بعد از مرگ پدر حراست و حفاظت کند؛ دختر مال مردم است و بعد از ازدواج می‌رود و نام همسر خود را می‌گیرد، اما پسر می‌تواند خانواده، پدر، مادر، خواهر، برادر خود را حفظ کند و این روحیه در بیشتر جهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند بیان کرد: گرچه این حرف را دین من، پیامبر من به زیبایی با رفتارشان در عمل خود کنار زده است، یعنی تمام ائمه ما از نسل دختر پیامبر هستند بنابراین دختر مهم است.

او درباره علاقه فردوس به دختر توضیح داد: برای فردوس دختر هم مهم است؛ وقتی که عروس او باردار است به او می‌گوید در اتاق تاریک نباش و در باغ ۵ هزار متری راه برو تا بچه اکسیژن بگیرد.

او ادامه داد:حشمت فردوس راهی که در این زندگی طی کرده را توضیح می‌دهد، او در کنار اخلاق‌هایی که دارد، اما جامعه و افراد جامعه را می‌شناسد به همین دلیل است که نه معتاد است، نه گردن کلفتی می‌کند چرا که به سختی به این مقام رسیده است و این سریال نشان می‌دهد  چگونه برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کند.

او درباره دنباله دار بودن قصه سریال «ستایش»بیان کرد: قصه سریال «ستایش» دنباله دار است و به فصل سوم رسیده شاید هم قسمت چهارم آن ساخته شود.

برچسب هاداریوش ارجمند

منبع: شریان

کلیدواژه: داریوش ارجمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو