Web Analytics Made Easy - Statcounter

خریدهای خوب و آینده نگر، اشتیاق بازیکنان برای یادگیری، حاکم بودن جوی مثبت بر تیم، خودباوری و اراده برای اثبات خود، مواردی هستند که سولسشر را نسبت به آینده امیدوار نگه می‌دارند. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر در آستانه رویارویی منچستریونایتد-آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر، بر لزوم بردباری عوامل و علاقه مندان به تیمش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، پس از کسب یک برد طی ۵ بازی اخیر در رقابت‌های لیگ برتر و در واقع چهار برد طی ۱۵ بازی اخیر در این رقابت‌ها، سولسشر اصرار می‌ورزد که منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد. 

روی کین گفت که پس از شکست مقابل وست هم، خشم را در چهره‌ات دیده است. آیا آن زمان خشمگین بودی و یا الان در چنین وضعیتی قرار داری؟

چرا پس از یک شکست خشمگین نباشم؟ البته که از درون خشمگین بودم. تحت فشار گذاشتن خودتان یک جنبه از کار است. من خواستار برتری در هر جلسه تمرینی هستم. اما شاید این حس را به همه نشان نمی‌دهم. شاید کسانی که بهترین شناخت را از من داشته باشند، از حسم خبر دارند. من راه خودم را می‌روم و بازیکنان را به سبک خودم و نحوه‌ای که مناسب می‌دانم، هدایت می‌کنم. هر چیزی که در رختکن گفته شود، همان جا می‌ماند.

آیا دوران سشوارهای سر الکس فرگوسن گذشته است؟ آیا الان باید بیشتر مراقب اعمال خود در قبال بازیکنان باشید؟ 

با هر بازیکنی باید به طرز متفاوتی رفتار شود. این یکی از خصوصیات کلیدی رییس بود؛ او همه را می‌شناخت و می‌دانست چطور باید آن‌ها را به حرکت وا دارد. روی هم وقتی بازیکن و کاپیتان تیم بود، همین طور بود. به نظرم در بر انگیختن غرور افراد تبحر خاصی داشت. ما هم باید غرورمان را تحریک کنیم. شرایط قطعا مثل فصل قبل نیست و عدم اشتیاق را در تیم نمی‌بینیم.

آیا این همان شغلی است که وقتی آن را پذیرفتید، انتظارش را داشتید؟

بله، بله. هرگز نگفتم همه چیز سریعا رو به راه خواهد شد. همه چیز گام به گام پیش می‌رود. فکر می‌کنم این را با هزینه‌ای که انجام دادیم، اگر دوست دارید این طور بگویم هزینه بزرگی که برای دو مدافع انجام دادیم، نشان دهنده همین بود. اگر به میزان موقعیت‌های کمی که در اختیار حریفان قرار داده‌ایم نگاه کنید، می‌بینید که یکی از مستحکم‌ترین تیم‌ها در فاز تدافعی بوده‌ایم. بله، گل‌هایی دریافت کردیم که نباید دریافت می‌کردیم. اما حالا نوبت پرداختن به جلوی زمین است. 

کدامیک مهیب‌تر بود؟ قرارداد امضا کردن به عنوان یک بازیکن یا مربی؟

در این مواقع فقط مشتاق فرا رسیدن چیزی که پیش روی شما قرار دارد هستید. قدر فرصتی که نصیب‌تان شده را می‌دانید. در نروژ اصطلاحی داریم که: «به خودت اعتماد می‌کنی و به سبک خودت کار را انجام می‌دهی» آیا به عنوان یک بازیکن به اندازه کافی خوب بودم؟ این را دیگران باید بگویند. آیا به عنوان یک سرمربی خوب کار خواهم کرد؟ به خودم اعتماد دارم تا کارها را به نحوی که انجام می‌دهم، دنبال کنم. 

در سال ۱۹۹۶ در ازای ۱.۵ میلیون پوند به یونایتد پیوستید که همان زمان هم رقم کمی محسوب می‌شد. آیا این روزها برای سولسشر امکان پذیر است که سولسشر دیگری برای تیمش به خدمت بگیرد؟

فکر می‌کنم با جذب دنیل جیمز همین کار را کردیم. نیازی نبود هزینه هنگفتی برایش انجام دهیم و او نشان داد که استعداد دارد. اگر کار استعدادیابی را خوب انجام دهید و شخصیت‌های مناسبی را به خدمت بگیرید، نیازی نیست بیش از حد هزینه کنید. البته که حالا پول بیشتری در فوتبال جریان دارد ولی من از سه خریدی که داشتیم خوشحالم. فکر می‌کنم آن‌ها نشان دادند که در حال انجام دادن کار خوبی هستیم.

چقدر از کار شما به الان اختصاص دارد و چه میزان از آن وقف آینده می‌شود؟

اگر به آرون (ون بیساکا) و دن (جیمز) نگاه بیاندازید، آن‌ها در ۲۱ سالگی آمده‌اند و خوب کار می‌کنند. انتظار نداریم رهبران تیم باشند ولی برای سالیان سال در باشگاه و تیم خواهند ماند. هری (مگوایر) فرق می‌کند. او مدافعی بود که می‌خواستیم و در خط دفاعی کم داشتیم. او خریدی برای حال و آینده بود چون ۲۶ سال بیشتر سن ندارد. من از سه خریدی که داشتیم هم برای حال و هم آینده خوشحالم. نباید جذب بازیکنان رفع مسئولیتی باشد و باید گزینه‌های درستی را انتخاب کرد.

به چه مقدار زمان نیاز دارید و چه چیزی در تفکرات‌تان می‌گذرد؟

می‌خواهم بازیکنان به پیشرفت و یافتن درک متقابل بهتری از هم ادامه دهند و متوجه سبکی که می‌خواهیم بر اساس آن بازی کنیم بشوند. البته که در طول مسیر با موانعی رو به رو شدیم و من هرگز نگفتم همه چیز سریعا رو به راه خواهد شد. (امپراطوری) روم یک روزه ساخته نشد. ما به فرصت نیاز داریم و رویکرد بازیکنان عالی بوده است. آن‌ها خواستار یادگیری هستند و خلاصه کل هفته صرف یادگیری و پیشرفت کردن می‌شود که عالی است و سپس این مسابقات و نتایج هستند که روحیه شما را رقم می‌زنند. برای مثال الان که بعد گذشت چند روز از شکست با شما مصاحبه می‌کنم، آرامش بیشتری برقرار است و نگاه‌ها رو به آینده است.

و شما این سختکوشی را در تیم ملاحظه می‌کنید؟

فکر می‌کنم سختکوشی اهمیت دارد ولی باید کار درستی انجام داد. از مربیانی که داریم رضایت دارم. افراد با دانشی مرا احاطه کرده‌اند. آن‌ها متعصب، سختکوش و کاردان هستند. بسیار با کیفیت هستند و مباحثی که با هم داریم و تمریناتی که برای تیم طراحی می‌کنند خیلی خوب است؛ بنابراین فقط می‌توانم پیشرفت را تصور کنم. به نظرم در کار بدون توپ پیشرفت بیشتری نسبت به کار همراه با توپ داشته‌ایم چون ساختن از متوقف کردن سخت‌تر است. اکثر مصدومیت‌های ما در فاز هجومی بوده‌اند و به همین خاطر رسیدن به آرامشی نسبی در آن ناحیه دشوارتر بوده است.

آیا این (بازی با آرسنال) مسابقه‌ای عالی برای بازگشت به مسیر پیروزی است؟

صرف نظر از هر حریفی، هرگاه که در بازی بعدی خود برنده شوید، مسابقه‌ای عالی بوده است. بازی با آرسنال همیشه برای طرفداران و خود ما عالی بوده است. ما از رکورد خوبی مقابل آن‌ها برخوردار هستیم. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و ببینیم آیا می‌توانیم مشکلاتی که برای ما رقم می‌زنند را حل کنیم. فکر می‌کنم با توجه به داشتن دو تیمی که خواستار حمله کردن هستند، شاهد مسابقه‌ای هیجانی باشیم و مسابقه بعدی همیشه عرصه‌ای عالی برای اثبات کردن خودتان است. در اینجا خواستار برنده شدن در هر مسابقه‌ای هستیم و باید در هر مسابقه‌ای برنده شویم. مشتاق فرا رسیدن این بازی هستیم. در طول سالیان کار اونای امری را دنبال کرده‌ام و او با همه چینش‌ها آشنایی دارد و امکان دارد تیمش را با هر چینشی که تصورش را کنید به میدان بفرستد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 رقابت‌های پلی آف لیگ لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت در روزی که مسی تماشاگر ویژه بازی بود، مقابل بوستون سلتیکس ۱۰۲ بر ۸۸ نتیجه را واگذار کرد.

لیونل مسی به همراه سوارز، بوسکتس و آلبا بازیکنان اینترمیامی آمریکا تماشاگر این بازی بودند.

منبع: فارس

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن