Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهین باهر گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدا یکی از برنامه های اصلی شهرداری است که امسال به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «ایرج شهین باهر» امروز(هفتم مهر) در جمع بسیجیان مناطق مختلف شهرداری تبریز با اشاره به وضعیت پارک موزه دفاع مقدس اظهار داشت: این مجموعه مانند تمام پارک‌های سطح شهر متعلق به شهرداری است و ما وظیفه داریم سریعاً نسبت به تکمیل این پارک اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با بیان این‌که پارک موزه دفاع مقدس یکی از مهمترین بسترهای موجود برای انتقال فرهنگ ایثار به جوانان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: ساماندهی گلزار شهدا یکی از برنامه های اصلی شهرداری است که امسال به پایان می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که فرهنگ ایثار و شهادت خلاصه دانشگاه هشت ساله جنگ تحمیلی است، گفت: ما موظف هستیم این فرهنگ را به نسل آینده و نسلی که سال‌های دفاع مقدس را درک نکرده منتقل کنیم.

شهین باهر فرهنگ دفاع مقدس را زمینهساز رشد و شکوفایی استعدادها دانست و افزود: محدودیت‌ها می‌تواند باعث شکوفایی استعدادها شود. دوران دفاع مقدس موجب شد؛ امروز در حوزه‌های مختلف، نظام اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که باید در اعمال خود نشان دهیم که به معنای واقعی بسیجی هستیم، گفت: رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ تحمیلی توکل به خدا، اطلاعت از رهبری و وجود اتحاد و همدلی در بین اقشار مختلف مردم بوده است، اظهار کرد: با توجه به این سه اصل و نگاه به داخل توانستیم بر دشمن بعثی پیروز شویم.

وی با تأکید بر این‌که بسیجی بودن شرایط و الزامات خاصی دارد، گفت: از بسیجیان شهرداری درخواست می‌کنم در مقابل تخلفاتی که در مجموعه اتفاق می‌افتد سکوت نکنند، نمی‌شود بسیجی باشیم و در مقابل قانون شکنی‌ها ساکت بمانیم.

شهین باهر ادامه داد: انتظار دارم در سال‌های آینده با حضور شش هزار بسیجی که در مجموعه شهرداری داریم شاهد تحول خدمات رسانی به شهروندان باشیم، نباید شهروندی از اینکه سر و کارش با شهرداری باشد احساس نگرانی کند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع اصفهان یادواره شهدا ایرج شهین باهر گلزار شهدا شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز