Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از ایسنا،‌ نصیب‌الله سادات، رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد امروز، هفتم مهرماه اظهار کرد: در واقع حق انتخاب مانتو مناسب وجود ندارد و آنچه که وجود دارد مانتوهای جلوباز است که مغازه داران مجبور به خریداری هستند.
وی افزود: اکثر پوشاک عرضه شده در بازار یاسوج و استان از دیگر استان‌ها بخصوص تهران وارد می‌شود مغازه داران استان وقتی به تولیدی‌های سایر استان‌ها مراجعه می‌کنند پوشاک و مانتو مناسب گیرشان نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با عرضه کنندگان مانتو جلو باز در سطح شهرستان بویراحمد برخورد شدید و جدی می‌شود، اضافه کرد: بازرسان اتاق اصناف واحدهای پوشاک زنانه عرضه کنندگان مانتو جلو باز را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند و تعزیرات این واحدها را جریمه می‌کند. همچنین با همکاری و هماهنگی اماکن نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری مانتوهای جلو باز می‌کنیم.
سادات تصریح کرد: باید فکر و چاره‌ای اساسی برای این موضوع شود که تولیدی‌ها باز اقدام به تولید چنین مانتوهایی نکنند.
وی ادامه داد: در شهر یاسوج تولیدی پوشاک بخصوص پوشاک و مانتو زنانه وجود ندارد و البته نه تنها یاسوج بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برخی خانواده‌ها برای خرید مانتو مناسب به بازار مراجعه می‌کنند اما مانتوها همه جلوباز و مانتو مناسب گیرشان نمی‌آید، ابراز کرد: 300 واحد صنفی پوشاک در سطح شهرستان بویراحمد وجود دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی فروشندگان مانتو جلوباز پوشاک قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور