Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس از دو دیدار با شهر خودرو و پیکان محروم خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز آرای خود را در ارتباط با اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال صادر کرد.

در بخشی از این رای آمده است که پرسپولیس به خاطر تخلف تماشاگرانش از یک بازی خانگی با حضور هوادارانش محروم است و البته این رای قابل تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که درخواست استیناف پرسپولیس رد شود، دیدار پرسپولیس با پیکان در لیگ برتر به میزبانی سرخپوشان، بدون تماشاگر خواهد بود.

همچنین شجاع خلیل زاده به دو جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس در لیگ برتر محکوم شده است و به این ترتیب وی نمی تواند سرخپوشان را در بازی با شهر خودرو و پیکان همراهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو

آفتاب‌‌نیوز :

مدافع مستحکم سپاهانی‌ها که در دیدار مقابل نفت آبادان با خطای مهاجم نفتی‌ها، یوسف کی‌شمس، به زمین افتاده و از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود، با گذشت حدودا یک ماه از آن مسابقه آرام آرام به شرایط مطلوب برای حضور در ترکیب سپاهان نزدیک می‌شود.

دانشگر در شرایطی که سپاهان را مشکی به نام کمبود مدافع تهدید می‌کند، در صورت رسیدن به فرم مناسب، مهره‌ای غیرقابل جایگزینی برای ژوزه مورایس خواهد بود که در این فصل روی این مدافع بوشهری تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

دانشگر، اما با پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده و قرار است برای بازی با پرسپولیس همراه با تیم به تهران بیاید. البته حضور او در این بازی به نظر مورایس بستگی دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است