Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- فرماندار شهرستان رشت گفت: تصفیه خانه شیرابه زباله باید تا دو ماه آینده طبق برنامه از پیش تعیین شده، در سایت تخلیه سراوان به بهره برداری برسد تا به مردم نشان دهیم که اراده مسئولین به حل مشکلات است، اما برای نصب زباله سوز به زمان و منابع اعتباری بیشتری نیاز داریم.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان اظهار کرد: برای حل مشکل سراوان باید برطبق همان نقشه راهی که تعیین شده حرکت کنیم، ابتدا باید موقعیت سایت را به گونه‌ای مدیریت کنیم که شرایط برای مردم منطقه قابل تحمل و سکونت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه باید شرایط و زمان اجرای تعهدات را در نظر بگیریم، افزود: خدمات رفاهی باید به مردم منطقه، پیوسته انجام گیرد زیرا زندگی و سلامت آنان در منطقه تحت شعاع قرار دارد لذا باید در انجام امورات رفاهی دقت نظر داشته باشیم و روند ارائه خدمات هم با شتاب بیشتری صورت گیرد.

مومنی‌زاده بیان کرد: تصفیه خانه شیرابه زباله باید تا دو ماه آینده طبق برنامه از پیش تعیین شده، در سایت تخلیه سراوان به بهره برداری برسد تا به مردم نشان دهیم که اراده مسئولین به حل مشکلات است، اما برای نصب زباله سوز به زمان و منابع اعتباری بیشتری نیاز داریم.

 علی اوسط اکبری مقدم اظهار کرد: زباله سوز پروژه‌ای نیست که در طی ۶ ماه یا یک سال دیگر به بهره برداری برسد زیرا زباله سوز مستلزم منابع مالی است.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان افزود: دکتر نوبخت به جهت اهمیت موضوع ساماندهی پسماند در سه استان شمالی کشور، کارگروهی تشکیل دادند و این کارگروه پیگیر موضوعات در سه استان شمالی است لذا ظرفیت‌های لازم در سطح ملی وجود دارد و اگر در استان هم خوب عمل کنیم، می‌توانیم در بازه زمانی مشخص شاهد بهره برداری از زباله سوز سایت سراوان باشیم.

وی با بیان اینکه باید به تعهداتی که به مردم دادیم، پایبند باشیم، از پیمانکار اجرای سوله خواست تا در روند احداث سوله سرعت عمل داشته باشد.

مقدم بیان کرد: تلاش هیچ نهادی در حل معضل پسماند نادیده گرفته نشده، مسئله پسماند گیلان به یک روز و ده سال بر نمی‌گردد و ‌این مشکلات سال‌های متوالی است که انبار شده، اکنون باید این مشکلات حل شود و اصلاح مشکل در سایه تعامل و مشارکت مردم شکل می‌گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی تصفیه ‌خانه دوم آب شرب مرکز استان به عنوان طرح ویژه در مدت زمان کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن کروبیان در بازدید از تصفیه خانه شماره ۲ آب شرب اردبیل، اظهار کرد: احداث تصفیه خانه دوم آب شرب اردبیل با هدف تصفیه آب چاه‌های داخل شهر اردبیل و به منظور گذر از بحران کم آبی با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی افزود: این تصفیه‌خانه هم اکنون ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا کنون بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام طرح و تاسیسات وابسته آن بیش از ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

کروبیان با اشاره به اینکه برای ارتقای کیفی آب شرب اردبیل، دو پروژه عظیم در حال اجرا و بهره‌برداری است بیان کرد: پروژه تکمیل آبگیر سد یامچی هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و پروژه سیستم ارتقای کیفی آب که در داخل تصفیه خانه اجرا شده هم اکنون تمام شده و تحویل شرکت آب و فاضلاب استان شده است.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان اردبیل همچنین تصریح کرد: به منظور برداشت آب از تراز بالاتر جهت ارتقای کیفی آب شرب مرکز استان چهار بارج شناور در مدار بهره‌برداری است و دو بارج دیگر با ظرفیت ۵۰۰ لیتر در ثانیه در حال خرید و نصب است.

کد خبر 749127

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس