Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ فوتسال با تغییر روز برگزاری دیدار تیم‌های مس سونگون و شرکت ملی حفاری به دلیل همزمانی با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس مخالفت کرد. ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم مس سونگون ورزقان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 18 فردا (دوشنبه) در دیداری خانگی به مصاف شرکت ملی حفاری ایران می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که با توجه به همزمانی آن با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، مسئولان باشگاه مس سونگون و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی خواستار تغییر زمان این دیدار معوقه بودند. در همین راستا مسئولان سازمان لیگ فوتسال ضمن مخالفت با تغییر روز برگزاری دیدار تیم‌های مس سونگون و شرکت ملی حفاری، تنها با تأخیر یک ساعته در بازی این بازی موافقت کرده‌اند.

احتمال تغییر زمان دیدارهای معوقه مس سونگون از هفته‌های هفتم و نهم لیگ برتر فوتسالآغاز روزهای درخشان مس سونگون با افضلتبریز| پیروزی مس سونگون در دیدار 6 امتیازی مقابل گیتی پسند

به گزارش تسنیم، باشگاه مس سونگون و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به دلیل همزمانی دیدار تیم‌های ماشین‌سازی با پرسپولیس (جام حذفی) و تراکتور با پارس جنوبی جم (لیگ برتر) با دیدارهای معوقه مس در تبریز، خواستار تغییر زمان برگزاری این بازی‌ها بودند.

علی‌رغم برگزاری دیدار مس سونگون و شرکت ملی حفاری ایران در روز تعیین‌شده، سازمان لیگ فوتسال هنوز نظر خود در رابطه با تغییر زمان برگزاری دیدار مس مقابل سوهان محمد سیما قم از هفته نهم لیگ را اعلام نکرده است. در برنامه اعلام‌شده، این بازی با دیدار تیم‌های تراکتور و پارس جنوبی جم همزمان است.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۷۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه