Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،  جعفر سطوتی در حاشیه رونمایی از پوستر و انیمیشن یادواره شهید شاخص عبدالرسول زرین و۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان گفت: با توجه به اهدافی که در حوزه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان داریم و اهداف و اولویت‌بندی که در نظام نامه فرهنگی ورزش کشور وجود دارد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حفظ و احیای ارزش های دفاع مقدس در میان ورزشکاران و جوانان از الویت های مهم برنامه های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشند که یک انسان متعهد و کامل می تواند به آن مقام دست یابد، این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند، حقیقت امر آن است که اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران بخوبی برای مردم معرفی گردد، بیشترین و بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت .

  سطوتی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا  و ایثارگران بوده و یکی از طرقی که می توانیم ادای دین نماییم، شناساندن همه جانبه آنان بر نسل هایی است که شهداء و مسیری که در آن ممارست داشته اند را، بخوبی درک نکرده اند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که نسل جدید کشور باید بدانند که موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های هسته ای، علمی، اقتصادی و نظامی به وجود آمده مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است، افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جانفشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی در پایان افزود: استان اصفهان در حوزه های ورزش و جوانان در سطح کشور یکی از برترین استان ها می باشد، امیدوارم این روند مطلوب در اصفهان ادامه داشته باشد تا ورزشکاران برای استان اصفهان و کشور در میادین بین المللی افتخارآفرینی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان اظهار کرد: یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی استان است که در هشت روز مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع فرهنگی و ارزشی را شامل می‌شود.

وی افزود: از مجموعه مردمی برگزار کننده این یادواره می‌خواهیم با کار سپاری، دولت را نیز در این کار ارزش مند و مهم سهیم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت همواره پشتیبان و حامی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی بوده است، گفت: در خصوص یادواره‌های مردمی شهدا نیز همه مدیران مشتاقانه با تمام ظرفیت، تجهیزات و امکانات خود پای کار خواهند بود.

وی یادآور شد: این فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اکنون که با هجمه‌های بی‌سابقه و همه جانبه تبلیغات سو رسانه‌ای و فرهنگی مواجه هستیم، بیش از همیشه ملموس است.

مهاجر اظهار کرد: عملیات وعده صادق پاسخ دندان شکن به تعرض رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود. افکار، اذهان، باورها و اعتقادات جوانان و نوجوان نیز مورد هجوم و تعرض دشمنان قرار دارد که باید برای آن پاسخ مناسب داشته باشیم.

وی افزود: یادواره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مقابله‌ای با جنگ نرم دشمنان و پاسخی به تعرض به اذهان افکار و اعتقادات جامعه و جوانان ایران اسلامی باشد.

کد خبر 6088786

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند