Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@08:26:48 GMT

◄ شرکت در تورهای مسافرتی پر طرفدار

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۰۵۵۳

◄ شرکت در تورهای مسافرتی پر طرفدار

تین نیوز

تور مسکو یکی از تور های قابل توجه گردشگران است که سفر به مسکو از شرکت های مسافربری بسیاری امکان پذیر است. تور مسکو این امکان را فراهم خواهد کرد که بدون فوت وقت اقدام به سفر مسکو نمائید چرا که شرکت در این تور به سادگی امکان پذیر بوده و می توانید از روش های بسیاری اقدام به ثبت نام کنید.

به گزارش تین نیوز، در سفر با تور مسکو به دلیل آشنایی کامل مسئولین تور با جای جای شهر مسکو بازدید از تمامی نقاط این شهر امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور های مسکو در انواع مختلف در نظر گرفته شده اند که می توانید پس از انتخاب تور مورد نظر اقدام به ثبت نام کنید.

تور های مسکو از نظر امکانات ارائه شده و نوع هتل با یکدیگر متفاوت خواهند بود البته کلاس پروازی نیز حائز اهمیت خواهد بود که می توانید در هنگام ثبت نام تمامی این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهید.

راه های شرکت در تور مسکو

تور مسکو از جمله تورهای پر مخاطب است که شاهد شرکت افراد بسیاری در این تور هستیم. بسیاری به دلیل گردشگری بودن این شهر اقدام به سفر می نمایند اما برخی ممکن است به دلایل کاری نیز اقدام به شرکت در این تور نمایند. شرکت در تور های مسکو از مراکز بسیاری امکان پذیر خواهد بود که یکی از این روش ها مراجعه به شرکت های مسافری است.

که می توانید از انواع تور ها همراه با تاریخ و ساعت اطلاع یافته و نسبت به شرکت در آن اقدام کنید. رایج ترین روش شرکت در این تور وب سایت های اینترنتی است چرا که لیست تمامی تور ها در آن قابل مشاهده خواهد بود که می توانید تور ها را با یکدیگر مقایسه نموده و مورد مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید.

آب و هوای مسکو

آب و هوا عامل تعیین کننده سفر است که قبل از سفر باید مورد توجه قرار گیرد. مسکو اقلیمی قاره ای و مرطوب داشته و می توان آن را از شهر های سرد دانست.

به گزارش تین نیوز، زمستان ها در این شهر طولانی و تابستان ها کوتاه است. در فصل بهار آب و هوای این شهر ملایم بوده و میزان بارش زیاد خواهد بود. فصل تابستان که گرم ترین فصل مسکو است روزهایی کوتاه دارد که گرمای آن قابل تحمل خواهد بود.

فصل پاییز بیش از دیگر فصول بارش باران خواهد داشت و شهر رنگ و رویی زرد خواهد گرفت و قدم زدن در روی برگ درختان حس خوبی خواهد داشت. فصل زمستان که روزها طولانی است به وفور شاهد بارش برف هستیم که لباس سفید به کل شهر خواهد پوشاند و دمای سوزناکی هم خواهد داشت.

زمان تور کانادا ارزان

تور کانادا همانگونه که می دانید به صورت 21 الی 27 روزه برگزار می شود. اما باید بدانید که این نوع تورها هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند. به همین دلیل اگر می خواهید که در هزینه های خود صرفه جویی کنید بهتر است مدت اقامت خود را تعدیل کنید. تور کانادا ارزان معمولا هیچ کدام مدت اقامت زیر 2 هفته نخواهند داشت اما  این میزان می تواند بین دو هفته تا دو ماه متغیر باشد

. شما می توانید با توجه به بودجه خود برای تهیه تور کانادا ارزان یکی از بهترین نمونه های این تورها را اخذ کنید در حالی که مدت زمان اقامت آن به نسبت کمتر باشد. هزینه های هتل در زمان اقامت می تواند در نرخ تور کانادا تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

معمولا این تورها تعدادی هتل در حدود 29 عدد را به مشتری ها معرفی می کنند که این تعداد هتل معمولا سه تا پنج ستاره هستند و شما می توانید از بین آنها هتل مورد نظر را متناسب با بودجه و هزینه خود انتخاب کنید.

  فصل مناسب برای سفر به کانادا

کشور زیبای کانادا، کشوری چهار فصل است. اما همانگونه که می دانید این کشور یکی از کشورهای سردسیر در دنیاست، بنابراین بهترین فصل برای سفر به کانادا با تور کانادا ارزان ، در فصل تابستان است.

البته برخی از شهرهای کانادا مانند ونکوور، به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی بهتر در فصل زمستان نیز برای مسافرت مناسب می باشد. اگر فصل تابستان را برای مسافرت به این کشور و استفاده از تور کانادا ارزان ، انتخاب می کنید باید بدانید که برخی از هزینه ها مانند حمل و نقل و خدمات گرانتر است و جمعیت بیشتری از این کشور در فصل تابستان دیدن می نمایند.

اما اگر می خواهید یک مسافرت مقرون به صرفه داشته باشید باید بدانید که بهترین فصل برای تور کانادا ارزان فصل زمستان یا پاییز می باشد که هزینه کمتری برای شما در پی خواهد داشت. معمولا قسمت عمده ای که از هزینه های سفر شما در این فصول کم می کند هتل هایی هستند که اتاق های خود را با قیمت های پایین تر ارائه می کنند. شما می توانید با استفاده از تور کانادا ارزان در فصل زمستان یک کریسمس فوق العاده را در شهر کبک تجربه کنید.

معرفی تور کانادا ارزان

معمولا تورهای لحظه های آخری بسیار ارزانتر از تورهای دیگر هستند. بنابراین ساده ترین راهی که می توانید برای کاهش هزینه های سفر به کانادا استفاده کنید استفاده از تورهای لحظه آخری می باشد که با همان امکانات اولیه اما با نرخ پایین تری برای شما محاسبه می شود. این تور ها به شما این امکان را می دهد که حتی در زمانی که پیک مسافرتی قیمت بالایی دارد بتوانید از تور کانادا ارزان استفاده کنید.

در واقع این تور ها به این دلیل برگزار می شوند که صندلی های هواپیما یا اتاق های هتل ها خالی مانده است و کسی می تواند برنده این تورها باشد که از تورهای لحظه آخری استفاده کند و گاها با استفاده از این تورها می توانید حتی تا 70 درصد از هزینه های سفر خود کم کنید. این کاهش نرخ ها شامل بلیط های هواپیمایی و یا کل نرخ پکیج مسافرتی می شود.

چه آژانس هواپیمایی را برای تور کانادا ارزان انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین چیزهایی که می تواند در نرخ های تورهای اروپایی و کانادایی موثر باشد استفاده از آژانس های مسافرتی مختلف است. آژانس های هواپیمایی هر یک نرخ های متفاوتی را برای تور کانادا ارزان  ارائه می دهند و این امر ممکن است باعث سردرگمی شما شود.

معمولا نرخی که هر آژانس انتخاب می کند به نوع بلیط های هواپیمایی و اتاق های رزرو شده، نوع ترانسفر بین شهری، نوع صبحانه و خیلی از موارد دیگر بستگی دارد.

شما برای اینکه بتوانید از یک تور کانادا ارزان استفاده کنید می توانید از آژانس های مسافرتی استفاده کنید که نرخ پایین تری نسبت به سایر آژانس ها دارند و از هواپیماهای اقتصادی استفاده می کنند. معمولا نرخ این هواپیماها نسبت به سایر کلاس های هواپیمایی پایین تر است. شاید در نگاه اول شما همه آژانس های مسافرتی یکسان به نظر برسند اما بد نیست بدانید که در این صنف هم دسته بندی های خاصی وجود دارد.

ویژگی های تور ارمنستان

کسانی که می خواهند یک تور جذاب را تجربه نمایند که نسبتا قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و شامل گردشگری در طبیعت، مراکز تاریخی و مراکز خرید شود، می توانند ارمنستان را انتخاب کنند. تور کشور ارمنستان به خصوص برای خانواده ها و زوج های جوان می تواند گزینه ای مناسب باشد. اگر به صورت هوایی به سمت ارمنستان می روید، در ابتدا به شهر ایروان، پایتخت کشور ارمنستان خواهید رفت و می توانید در قدم اول از این شهر بازدید کنید.

همچنین سایر قسمت های کشور ارمنستان بسیار خوش آب و هوا و پر از آثار تاریخی است و شما می توانید از تمامی مناطق گردشگری در این کشور بازدید کنید. تور ارمنستان همچنین برای کسانی که علاقمند به موسیقی و غذاهای سنتی هستند می تواند گزینه ای بسیار جذاب به شمار رود. در ادامه بیشتر در مورد این کشور به شما خواهیم گفت.

چرا باید تور ارمنستان را تهیه کنیم؟

ارمنستان یکی از کشورهای نزدیک به کشور ما است و به همین دلیل هم بسیاری از گردشگران برای سفر به این کشور از روش های معمول استفاده می کنند و به جای تور از سایر روش های سفر بهره می برند. این روش از سفر به ارمنستان شاید در ظاهر کم هزینه تر باشد ولی زمانی که شما با تور به سفر ارمنستان بروید، قطعا می توانید در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری کنید.

در صورتی که علاقمند به خرید تور ارمنستان باشید، می توانید از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان استفاده کنید که این روش بسیار  مقرون به صرفه تر از سایر روش ها است و در سراسر کشور در دسترس می باشد. استفاده از این روش برای رزرو آسان هتل و خرید بلیط هواپیما ارمنستان گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تور مسکو سفر مسکو تور های مسافرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه

تحصن اعتراضی دانشجویان در محوطه دانشگاه جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا همچنان فعال است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ان بی سی، نیوز، همزمان با ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از غزه، تحصن اعتراضی دانشجویان در محوطه دانشگاه جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا ادامه دارد.

این در حالی است که پیشتر مسئولان دانشگاه زمان مشخصی را برای پایان دادن به چادر‌های اعتراضی داده بودند و اکنون با وجود سپری شدن مهلت مقرر برای برداشتن چادرها، تجمع اعتراضی و تحصن‌ها ادامه دارد.

اعتراضات در دانشگاه کلمبیا نیویورک نیز ادامه دارد و مسئولان این دانشگاه اعلام کرده‌اند که اگر بحث با دانشجویان موفقیت آمیز نباشد، باید گزینه‌های دیگری را برای بازگرداندن آرامش در محوطه دانشگاه در نظر بگیریم.

براساس آمار ارائه شده توسط ان. بی. سی، دانشجویان حداقل ۴۰ دانشگاه و کالج آمریکایی و کانادایی برای همبستگی با غزه چادر تحصن برپا کرده‌اند و این تحصن‌ها با وجود هشدار و دخالت پلیس همچنان ادامه دارد.

پلیس آمریکا نیز پس از یورش به دانشگاه ایندیانا اعلام کرد: حداقل ۳۳ نفر در محوطه دانشگاه پس از خودداری معترضان از برداشتن سازه‌های چادری دستگیر شدند.

براساس گزارش‌های رسمی، در جریان اعتراضات دانشجویی حمایت از فلسطین، مقامات آمریکایی تا کنون حدود ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ده‌ها نفر را در دانشگاه تگزاس در آستین دستگیر کرده‌اند.

همچنین گزارش شده است که مقامات آمریکایی دست‌کم دو استاد دانشگاه اموری در جورجیا را به عنوان بخشی از افراد شرکت کننده در تظاهرات دانشگاهی علیه جنگ غزه بازداشت کردند.

بر اساس اخبار منتشر شده رئیس بخش فلسفه دانشگاه اموری در میان بازداشت شدگان است.

همزمان با ادامه اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، «کریس کار»، دادستان کل جورجیا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) از سرکوب دانشجویان معترض توسط نیرو‌های پلیس حمایت کرده است.

دادستان کل جورجیا در بیانیه خود در مورد اعتراضات گفت: «ما با افتخار در کنار هر دانشگاهی که برای محافظت از سلامت و ایمنی دانشجویان جورجیا اقدامات لازم را انجام دهد، خواهیم ایستاد.»

اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین و با هدف توقف جنگ در غزه با واکنش و سرکوب شدید نیرو‌های پلیس آمریکا روبرو شده است. در همین ارتباط نیز، سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت فلسطین واکنش نشان داد.

سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به اقدامات نیرو‌های امنیتی آمریکایی اعلام کرد: این اعتراضات با واکنش سرکوبگرانه شامل بازداشت و اخراج دانشجویان مواجه شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حالی که تأمین تسلیحات برای اسرائیل از سوی واشنگتن ادامه دارد، حق اعتراض از اهمیت بالایی برخوردار است.

سازمان عفو بین‌الملل تاکید کرد: از دانشگاه‌های آمریکایی می‌خواهیم که از حقوق دانشجویان در تظاهرات مسالمت‌آمیز و ایمن حمایت کنند.

گفتنی است با تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه و حمایت‌های بی جانبه ایالات متحده از این جنایت‌ها دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به اعتراضات گسترده، اعتصاب و بست‌نشینی در داخل محوطه این دانشگاه‌ها دست زده‌اند.

این دانشجویان خواستار توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی و همچنین قطع ارتباط دانشگاه‌های آمریکا با رژیم صهیونیستی هستند.

با وجود اینکه این اعتراضات در داخل دانشگاه‌های آمریکا و به صورت مسالمت‌آمیز در حال برگزاری است پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با ورود به این دانشگاه‌ها به سرکوب شدید و بازداشت دانشجویان آمریکایی اقدام کرده‌اند.

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که در این موج از سرکوب‌ها ۹۳ دانشجوی معترض در دانشگاه کالیفورنیا و ۳۴ دانشجوی معترض در دانشگاه تگزاس از سوی پلیس آمریکا به شدیدترین شکل سرکوب و بازداشت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد