Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز یکشنبه هفتم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

 سارق سابقه‌دار و عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان نیمروز دستگیر شد

علی میر فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: با تلاش و پیگیری کار آگاهان پلیس آگاهی، سارق سابقه دار و عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان نیمروز در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی میر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "نیمروز" موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه متهم را در یکی از روستای شهرستان نیمروز شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز بیان داشت: حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، نیز از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

او با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

تصادف در زاهدان 

واژگونی یک دستگاه پژو پارس در یکی از محور‌های فرعی "زاهدان-گراغه" یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور فرعی "گراغه" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "تل سیاه"به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک پژو پارس با ۴ سرنشین (همگی اعضای یک خانواده) که از زاهدان به سمت "گراغه" در حال تردد بوده از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم