Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، ظهر امروز، هفتم مهرماه در یادواره شهدای روستای جبدرق، اظهار کرد: نقش رهبری و ولایت فقیه در پیشبرد اهداف تعالی کشورمان در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و خطیر است.
وی گفت: در حال حاضر عزت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف به دلیل جانفشانی شهدا و خانواده‌های آنان و به خصوص پیروی از ولایت فقیه است و امروز وظیفه ماست که با بصیرت، علم و آگاهی از این سنگر صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه اگر امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به این دستاورد‌ها رسیده‌ایم به برکت خون شهدا است، افزود: به یقین فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا بود که نظام اسلامی را استحکام بخشید.
باوقار تصریح کرد: شهدا ناظر بر سیر تکاملی جبهه حق بوده و پرچم‌های بر افراشته در مسیر طرفداران جبهه حق هیچ گاه بر زمین نمی‌نشینند و برای برپایی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی صورت گرفته و در این راه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است و به همین منظور لازم است از اصول اعتقادی نظام پاسداری کنیم.
وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم جان خود کار بزرگی انجام دادند و به یقین نظام اسلامی ما با فداکاری و جان‌گذشتگی شهدا مستحکم شد، اظهار کرد: آنان با اراده راسخ خود ابهت دشمنان ایران اسلامی را برای همیشه شکستند.
امام جمعه مشگین‌شهر بیان کرد: شهدا تربیت یافته راه قرآن، مسجد و علما بودند و راه خویش را آگاهانه و بابصیرت انتخاب کردند و رمز موفقیت آن‌ها همین اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه بود و امروز ضروری‌ترین نیاز کشورمان و به ویژه نسل جوان ادامه دادن راه و مرام شهدا است.
یادواره شهدای والامقام روستای جبدرق از توابع شهرستان مشگین‌شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی(ره) این روستا برگزار شد.
در این مراسم اهالی شهیدپرور و انقلابی روستا، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز، فرمانده و کادر سپاه مسئولان ادارات و نهاد‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن شهدا رزمندگان دستاوردهای نظام دشمنان جمهوری اسلامی دفاع مقدس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان