Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:30:33 GMT

اهل شاخه بازیکن طلایی دراگان(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۸۳۹۳۳

محمد اهل شاخه با دبل در بازی امروز تیمشان برابر قشقایی، صعود طلایی پوشان به مرحله بعد را امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت که فصل قبل در تیم های تراکتور و ماشین سازی حضور داشت، در ابتدای فصل به پارس جنوبی پیوست اما پس از حضور اسکوچیچ در آبادان، از این تیم جدا شد تا بازهم شاگرد اسکوچیچ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهل شاخه که در زمان حضور اسکوچیچ در فولاد یکی از بهترین بازیکنان آن زمان قرمز های اهوازی شده بود و گل های مهمی زده بود، این فصل نیز در آبادان به روزهای اوجش برگشته و در پنج هفته اول لیگ به عنوان یکی از برترین مدافعان خود را معرفی کرده است.

 

او امروز نیز در دیدار تیمش در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم دو بار با ضربه سر دروازه مسلم حق شناس را باز کرد تا به عنوان بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.تیم صنعت نفت باید در دیدار بعدی خود در لیگ به مصاف سایپا در آبادان برود.

 

 

 

محمد اهل شاخه صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد اهل شاخه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان نواخته شد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت