Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی ملت ها افزایش سمن ها در آن جوامع است اما با این وجود، هنوز دستگاه ها و نهادهای اجرایی ما از نقش سمن ها و ضرورت حضور آنها آگاهی کافی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۷ مهر) در نشست مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مبارزه با اعتیاد باید اجتماعی شود و به سمت آرمانی شدن حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران باید تمایل به پذیرش ایده‌های نخبگان در خصوص مبارزه جدی با اعتیاد داشته باشند، اظهار داشت: باید از لاک سنتی خارج و وارد عرصه نو و میدانی کردن طرح های مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی شد. 

 

به گفته جمالی، پژوهش های متعددی در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر انجام شده، اما تاکنون به دنبال خروجی های مناسب آنها نرفته ایم.

 

وی تاکید کرد: باید گروه های جهادی را به کمک تشکل های مردمی وارد عرصه پیشگیری، مبارزه و درمان با مواد مخدر کرد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان ها و ادارات استان موازی کاری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارند، اضافه کرد: در این زمینه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نقش مهمی در هماهنگی، همسویی و هم افزایی دستگاه های متولی دارد.

 

جمالی با بیان اینکه سمن ها شاخص توسعه و سوپاپ امنیت در جامعه هستند، گفت: سمن ها بهانه دخالت ندارند، بلکه دغدغه کمک دارند.

 

وی با بیان اینکه هر چه حکومت مردمی تر باشد به نفع مردم و حاکمیت است، ابراز داشت: سمن ها خودجوش و با انگیزه بالا وارد عرصه شده اند و باید آنها را همراهی کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی ملت ها افزایش سمن ها در آن جوامع است اما با این وجود، هنوز دستگاه ها و نهادهای اجرایی ما از نقش سمن ها و ضرورت حضور آنها آگاهی کافی ندارند.

 

جمالی یادآور شد: سمن ها با ایجاد نقش یاری گر، ارتباط دهند مردم و مسئولان هستند و بر خلاف عقیده برخی ها که نقش سمن ها را دخالت گری در امور می دانند، اما آنها رفع کننده بسیاری از معضلات و آسیب های جامعه می باشند.

 

وی اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و نهاد های این استان ملزم به همکاری بیش از پیش با سمن ها خواهند شد، زیرا که این سمن ها سوپاپ امنیت، اطمینان و سلامت جامعه هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از بالا بودن تلفات و حوادث رانندگی در استان انتقاد کرد و گفت: در تصادفات و حوادث رانندگی با توجه به وضعیت و توپوگرافی منطقه و طبیعت خشن استان، آمار نگران کننده ‌ای داریم که امیدواریم آسیب‌ شناسی جدی همراه با فرهنگ سازی و اقدامات میدانی صورت گیرد.

 

«سیدناصر رضایی» هم در این نشست با بیان اینکه در سه سال گذشته برای افزون بر ۱۰۰ نفر بهبود یافته از اعتیاد در استان شغل ایجاد شده، اظهار داشت: سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه های مختلف از جمله اشتغال زایی به بهبود یافتگان پرداخت شد.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال راهکاری جدی و راهبردی برای استفاده از ظرفیت و توان تشکل های مردمی در مبارزه با اعتیاد هستیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نماز جمعه اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان تسهیلات سمن ها اشتغال زایی امنیت مواد مخدر اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه