Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با واکنش نسبت به حواشی مجمع انتخاب رییس هیات بوکس استان، گفت: می‌خواهم بدانم افرادی که معترض هستند کدام درد را از بوکس دوا کردند؟ جز این که مثل موریانه به جان بوکس خوزستان افتاده‌اند.

به گزارش ایسنا، افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات بوکس خوزستان که امروز (7 مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قصه بوکس یک قصه مظلومانه است و عده‌ای تا به امروز تنها به خاطر این که ببیند آیا منافع‌شان تامین می‌شود یا نمی‌شود، در حوزه بوکس فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مدت اخیر اقدامات خوبی در بوکس خوزستان انجام شده است که جا دارد از آقای بمانی سرپرست هیات که زحمات بسیاری کشید، قدردانی کنم. آنقدر آقای بمانی را اذیت کردند که حتی حاضر نشد در مجمع شرکت کند. سیامک صالحی نایب رئیس خوزستانی فدراسیون نیز از سرمایه‌های بوکس استان محسوب می‌شود که او را هم در مدتی که سرپرست هیات بود آنقدر اذیت کردند که واقعا شرمنده شدیم. در همین مجمع اعلام می‌کنم گام اول و اولویت ورزش، اخلاق است و هر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند در این چهارچوب فعالیت کند، وارد حوزه ورزش نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: از روزی که با رئیس فدراسیون برای بوکس خوزستان برنامه ریزی کردیم، تلاش‌مان این بود که اعزام‌های استان به مسابقات کشوری به خوبی انجام شود. خانه بوکس خوزستان نیز در مراحل پایانی ساخت به سر می‌برد و خوابگاه در حال تکمیل شدن است. امیدواریم بتوانیم از نظر مالی نیز اسپانسر خوبی برای بوکس خوزستان انتخاب کنیم و بوکس به مسیر حرکتی خود برگردد، زیرا آقای صالحی و آقای بمانی و دیگر همراهان این رشته، واقعا زحمات بسیاری برای این هیات کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به بوکس به صورت شخصی نگاه کنیم و همه باید تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود. انتظار داریم فدراسیون نیز به ما کمک کند. ما در کنار فدراسیون تلاش‌مان این است تا ان‌شاءالله بوکس خوزستان هم در کار استعدادیابی و هم در حمایت از قهرمانان خود مانند اشکان رضایی، جعفری و مسلم مقصودی موفق عمل کند. واقعا حیف است که خوزستان این همه ظرفیت دارد بعد عده‌ای به دنبال ایجاد حواشی هستند.

حیدری بیان کرد: بحث تجهیز شهرستان‌ها را نیز مدنظر داریم که از آقای زنگنه‌منش، رییس جدید هیات می‌خواهم که در راستای تامین سخت‌افزار شهرستان‌ها برنامه‌ای به ما ارائه دهد.

وی خطاب به رئیس جدید هیات بوکس خوزستان، عنوان کرد: از ظرفیت پیشکسوتان این رشته استفاده کنید. می‌دانم کار خیلی سختی در پیش دارید، آن هم به خاطر رفتاری است که امروز در این مجمع از سوی برخی مشاهده کردیم. برخی دوستان به جای اینکه برای بوکس خوزستان وقت بگذارند و دنبال اسپانسر، حامی و کمک‌حال هیات باشند، تا دو سه شب در فضای مجازی به دنبال نشر اکاذیب هستند و علیه این ورزشکار و آن مربی صحبت می‌کنند. این کار قشنگی نیست و امیدوارم این موضوعات از بوکس خوزستان جمع شود. آقای زنگنه کار شما سخت است ولی ما در کنار شما هستیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا کار پیش برود. از کاندیداهایی که این ظرفیت را در خود دیدند و در این مجمع شرکت کردند نیز قدردانی می‌کنم و از رئیس جدید هیات نیز می‌خواهم از این نفرات نیز در هیات بوکس خوزستان استفاده کند.

وی افزود: از رییس فدراسیون بوکس انتظار ویژه‌ای داریم، البته آقای ثوری نگاه خوبی به خوزستان دارد و ان‌شاءالله بتوانیم همراه با فدراسیون و رییس جدید هیات، کارهای خوبی را برای بوکس خوزستان انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به حواشی مجمع، گفت: تلاش من این بوده است که برگزاری مجامع استان را به معاونم بسپارم. اما با توجه به اینکه از قبل به من گفته بودند که عده‌ای از آقایان قصد دارند امروز رفتار و حرکاتی را انجام دهند، تصمیم گرفتم خودم در این مجمع شرکت کنم. این طور نیست که سکوت کنیم تا هر کس هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد. گام اول ورزش، اخلاق است و کسی که اخلاق ندارد، نمی‌تواند وارد حوزه ورزش شود. از آقای ثوری می‌خواهم با افرادی که در این مجمع حاشیه ایجاد کردند، برخورد کرده و تشکیل کمیته انضباطی دهد. باید این افراد بدانند که اینجا یک محیط اخلاق‌مدار است.

حیدری ادامه داد: عده‌ای بیش از یک سال است هر چه دوست دارند در خصوص بوکس در فضای مجازی می‌نویسند و ما هم که نمی‌توانیم از خانواده خودمان شکایت کنیم اما قرار نیست کسی که برای چهار روز به کیسه بوکس ضربه زده است، فکر کند می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. ما هر کاری که توانستیم برای بوکس خوزستان انجام دادیم و خانه بوکس استان در حال بهسازی است. می‌خواهم بدانم این افرادی که معترض هستند کدام درد را از بوکس دوا کردند؟ جز این که مثل موریانه به جان بوکس خوزستان افتاده‌اند. از روزی که ما به مجموعه ورزش پا گذاشتیم، این افراد در حال اعتراض هستند.

وی در پایان عنوان کرد: رئیس هیات شهرستان مسجدسلیمان که مجمع را ترک کرد، گفت به سالن نیاز داریم که این سالن در اختیار آن‌ها قرار گرفت و دو رینگ بوکس نیز از طرف آقای صالحی و اداره کل ورزش خوزستان به آن‌ها اهدا شد اما دریغ از فعالیت و یا معرفی یک نفر به بوکس خوزستان.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بوكس افشین حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند

آفتاب‌‌نیوز :

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت این رشته در اصفهان اظهار داشت: حسینی که به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد، مدیری ملی، کارآزموده و کاربلد است؛ بیش از ۱۰۰۰ روز بود که هیأت با سرپرست اداره می‌شد و بودجه‌ای از طریق فدراسیون در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر تقدیم خواهد شد. 

وی افزود: امیدوارم ضرری که هیأت از این بلاتکلیفی متحمل شد، به زودی جبران شود، اصفهان ورزشکاران زیای دارد که تعدادی از آن‌ها به دلیل این وضعیت و چنددستگی به استان‌های دیگر رفتند، دلیلی برای این چند دستگی وجود نداشت جز این که مردم و کشور خود را دوست نداشته باشیم. 

ناظمی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اعتبار خوبی را در اختیار هیأت گذاشته است که من در سایر استان‌ها مثال آن را ندیدم، ۶۵۰ میلیون تومان در حساب هیأت وجود دارد که عدد خوبی برای شروع است، اما یک مدیر ملی باید درآمدزایی داشته باشد و از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف استفاده کند، روز‌های خوبی در پیش است. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان این که این وعده را می‌دهیم که میزبانی هر رویدادی که آمادگی برگزاری آن در اصفهان وجود داشته باشد را به این شهر بسپاریم، خاطرنشان کرد: دوره‌های مربی‌گری برگزار خواهیم کرد، هر کسی که امروز در مجمع شرکت کرده و رای داده است، وظیفه خود را انجام داده است و نباید طلبی از رئیس هیأت داشته باشد. 

وی ادامه داد: امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی در این هیأت انجام شود، توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است؛ تقویم کشوری بسته شده و مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده است.

ناظمی گفت: در ایران ۵۱ میلیون نفر گواهی‌نامه دارند که این خود یک ظرفیت است، برای جاده‌های مواصلاتی پرخطر و غیرایمن می‌توان برنامه‌هایی در جهت آگاهی و آموزش مردم تدارک دید.

طولانی شدن زمان سرپرستی این هیأت زیبنده نبود

جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در حاشیه این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: حسینی با توجه به تجربیات خوب و سوابق اجرایی می‌تواند عملکرد قابل توجهی داشته باشد، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد. 

وی افزود: زیبنده اصفهان نبود که تا این اندازه زمان سرپرستی یک هیأت طولانی شود؛ چند مرحله مجوز فراخوان برای ثبت‌نام و برگزاری مجمع را داشتیم که هر بار به دلیلی این اتفاق رخ نمی‌داد. 

محمدی تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری استان، مجموعه راهور، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ساز و کاری تعبیه شده است که با هزینه‌ای بسیار کم و در مدت کمتر از یک روز مردمی که علاقه‌مند و واجد شرایط هستند، گواهی‌نامه موتور سیکلت را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند