Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان صادقی دروازه‌بان تیم فوتبال داماش گیلانیان، پس از شکست تیمش برابر سایپا و حذف از جام حذفی اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم، اما بر خلاف روند بازی سایپا یک پنالتی گرفت و به غیر از آن موقعیت خطرناک دیگری نداشت. در نیمه دوم کنترل بازی دست ما بود و به گل رسیدیم، اما دقیقه ۹۰ گل خوردیم و گل‌هایی که در این دقایق دریافت شود تیم را به هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان داماش در ادامه گفت: به دنبال این بودیم که گل دوم را به سایپا بزنیم و به همین دلیل با ریسک بیشتری بازی کردیم که باعث شد گل دوم را هم بخوریم. به اعتقاد من بازی خوبی انجام دادیم، اما این فوتبال است و شرایط در جام حذفی سخت‌تر است. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم بتوانیم این شکست را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: سایپا ۲ - داماش گیلانیان یک

صادقی در خصوص شرایط سنی بازیکنان داماش، عنوان کرد: بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و تنها ۲ - ۳ بازیکن بالای ۳۰ سال داریم. آن‌ها باید در لیگ یک بازی‌های بیشتری انجام دهند و کیفیت خود را نشان دهند.

او درباره شرایط داماش برای صعود به لیگ برتر گفت: شرایط سختی داریم. برخی از تیم‌ها بیشتر از ما سرمایه گذاری کرده اند. با این وجود تمام تلاش مان را می‌کنیم تا با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود کنیم.

صادقی در واکنش به شرایط مالی بازیکنان داماش گفت: از نظر مالی شرایط سختی داریم و از ابتدای فصل هیچ دریافتی نداشتیم، اما قول‌هایی داده شده که ظرف یک - ۲ روز آینده بخشی از قراردادمان پرداخت شود تا با روحیه بهتر در ادامه مسابقات حاضر شویم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۸۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس